Transporteren van een Kit?

Merlijn

Member
20 mei 2020
11
2
Trophies
7
Dus momenteel zit ik met een probleempje!
Ik weet niet zo goed Hoe ik mijn plate-carrier & helmet etc. mee krijg naar het veld
Mij lijkt het namelijk erg Overbodig om een grote duffelback mee tenemen die kant op
Heeft iemand tips? of Goede BackPack ideeen om alles iets compacter mee te krijgen?
 
Grote duffel is wel fijn. En verder kan een vest, zonder magazijnen en andere ellende, prima los in de achterbak.
 
Ja handig om dan vervolgens 4x te lopen om alles op het terrein te brengen .

Word afgeraden i.v.m rivm richtlijnen hahaha

Alles in 1x het veld op weet je nog ?:Do_O
 
Grote weekend tas? Of anders een trolley? Dan hang je de plate carrier tijdens het lopen over het handvat van de trolley.
 
Ja handig om dan vervolgens 4x te lopen om alles op het terrein te brengen .

Word afgeraden i.v.m rivm richtlijnen hahaha

Alles in 1x het veld op weet je nog ?:Do_O

Ik heb geen idee, het is al even geleden dat ik op een Nederlands veld heb gespeeld. De laatste keer was in Frankrijk op een milsim waarbij we zoveel zooi hadden want aankleding en inleving.. en nu vind ik het teveel moeite om naar een event te gaan voor 2x2. Dat is niet mijn ding, zeg maar
 
Heb het opgezocht, mijn laatste keer was eind augustus bij 3division. Das makkelijk want alle zooi kan gewoon in de auto blijven liggen
 
Met het ov wordt het wel een ander verhaal. Dan wil je wel zoveel mogelijk in een tas of een duffel stoppen. Voorkomt rare blikken en misschien ook wel telefoontjes naar de poliesie
 
Met het ov wordt het wel een ander verhaal. Dan wil je wel zoveel mogelijk in een tas of een duffel stoppen. Voorkomt rare blikken en misschien ook wel telefoontjes naar de poliesie
Ja Heb nu een Ontiegelijke grote duffel Waar een wapen tas/koffer in zou kunnen passen + Gear
 
Grote tas met wieltjes gekocht bij decathlon. Pas alles in incl. sidearms en potten bb's. Dus tas en geweerkoffer en loop je zo van auto het veld op. Alleen als er zoals in Wehl houtsnippers liggen moet je wat harden aan die tas sjorren.
 
Ik heb meestal een of 2 wapentassen bij en een midsized sporttas over mijn schouder hangen. Alles past er prima in en is goed te tillen.
Zo'n grote weekendtas wordt nogal snel een puinhoop waar je niks in kan vinden.