Nieuw lid uit de defensie wereld

Kim Hallensleben

New Member
18 mrt 2021
2
0
Trophies
1
Goeiemorgen iedereen,
Mijn naam is Kim Hallensleben. ik ben 20 jaar oud en werkzaam bij Defensie.

Ik wou graag beginnen met airsoft ivm het droog trainen met de wapens die ik dagelijks op de man heb in mijn dagelijkse werk . De Glock en het m4 platform .

Ik ben woonzaam in Den Haag en zoek mensen om mee te kunnen airsoften. ik ben nu alles aan het regelen met de NABV en zal binnekort alles kunnen aankopen.

Als er vragen zijn over mij hoor ik het graag
 
Welkom!
Ik snap dat je ze graag w#pens noemt vanuit defensie oogpunt, alleen in de airsoft wereld houden we het liever op "replicas" of "AA's" (airsoft apparaten)... Bij dat andere "W" woord springen soms wat haren op bij forumleden.

Als je voor realisme wil gaan zou ik voor GBBR platformen gaan (gas blowback rifle). De afsluiter die ook functioneel is, eerste bb in de kamer laden met de spangreep en realistische munitie waardes per magazijn. En natuurlijk het schoonmaken en smeren na elke skirm. Zelf heb ik de Umarex/VFC HK416 A5 en is als gbbr een super platform. Let alleen wel op dat gbbr's wel de duurste series zijn in airsoft.

In elkgeval, veel plezier met je nieuwe verslaving! :)
 
Laatst bewerkt:
Goeiemorgen iedereen,
Mijn naam is Kim Hallensleben. ik ben 20 jaar oud en werkzaam bij Defensie.

Ik wou graag beginnen met airsoft ivm het droog trainen met de wapens die ik dagelijks op de man heb in mijn dagelijkse werk . De Glock en het m4 platform .

Ik ben woonzaam in Den Haag en zoek mensen om mee te kunnen airsoften. ik ben nu alles aan het regelen met de NABV en zal binnekort alles kunnen aankopen.

Als er vragen zijn over mij hoor ik het graag

welkom woon in de buurt van het west land ben ook dit jaar begonnen en wil als het kan gaan spelen bij rtt in denhaag
 
Welkom, ben zelf woonachtig in Zoetermeer, dus als je een keer wilt gaan airsoften geef maar een seintje. Ben ook sinds vorig jaar begonnen met airsoft. Wel al langer met "vuur" geschoten. Heb de BOSS training gevolgd (zeer aan te raden) maar nog geen skirm kunnen meedoen vanwege, nou ja je weet wel...