'ouwe rot' wil weer een poging wagen

16 mrt 2016
6
2
Trophies
2
Hi all,

Ik ben Jordy, 31 jaar oud uit regio Alkmaar en heb vroeger in een aantal jaar geairsoft samen met mijn broer. Eerst in België en later toen het hier gelegaliseerd werd uiteraard ook in Nederland. (foto: ik links, hij rechts)
10686955-732951046754126-2734833078187606843-n.jpg

Uiteindelijk is de sport verwaterd doordat me broer een gezinnetje kreeg.

Nu begint het toch weer te kriebelen. Maar voordat ik de stap zet ben ik me eerst aan het oriënteren naar de spullen en de huidige gang van zaken van de sport. Locaties, gewijzigde reglementen etc. (Misschien kan iemand mij al het nodige vertellen?)

Vroeger gebruikte ik een APS ASR115 met een M4A1 upper erbij om uit te wisselen om CQB te kunnen spelen. Als ik in de hobby stap wil ik over gaan naar het AK-platform.

Dit was mijn laatste skirm, met de ASR -115 (echt een super fijn ding!).
laatste-skirm.png
 
Je zal effe moeten wachten voorlopig worden wij gediscrimineerd op onze leeftijd .
 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick
welkom op het forum! Uiterst verstandig om te wisselen naar ak, m4's zijn zo 2013. Ik weet niet wat je budget is, maar de merken voor goede ak's zijn cyma, lct en e&l. Vermijd ebb modellen.
 
welkom op het forum! Uiterst verstandig om te wisselen naar ak, m4's zijn zo 2013. Ik weet niet wat je budget is, maar de merken voor goede ak's zijn cyma, lct en e&l. Vermijd ebb modellen.

Tenzij je voor tokyo marui next gen gaat.. die ebb werkt prima
 
En welkom, Mocht je nog een leuk clubje in de regio zoeken? Kijk eens op Noord Holland Airsoft. ( NHAS) We hebben inmiddels 75 leden uit heel NH