Baan om in te schieten

Rik de s

New Member
17 okt 2020
3
0
Trophies
1
Ik en een maat van me zijn op zoek naar een baan om onze nieuwe snipers en mijn m4 af te stellen. Hopup en kijkers.

Kon alleen veluwe airsoft en copperhead vinden, maar is niet wat we zoeken. Copperhead te ver en vrij korte baan, veluwe geeft voorkeur aan de 2v2 training die ze geven, en om met z'n 2 langs komen alleen om af te stellen is lastig.

Iemand nog andere tips, behalve wachten tot het nac open gaat? :p
 
Waar zit je geografisch globaal? Ben zelf een paar x bij Risen Airsoft (de Kwakel) wezen inschieten. Buitenbaan rond de 60m.
 
Waar zit je geografisch globaal? Ben zelf een paar x bij Risen Airsoft (de Kwakel) wezen inschieten. Buitenbaan rond de 60m.
Die is dan niks langer als de schietbaan bij Copperhead. Op verzoek, en als er geen andere spelers op het veld zijn, zou je mogelijk over de betonplaat kunnen testen (100+m op sommige plekken als je echt wil kijken wat je max range is). En dan natuurlijk de afstand naar Assen wat ik wel begrijp.
 
Die is dan niks langer als de schietbaan bij Copperhead. Op verzoek, en als er geen andere spelers op het veld zijn, zou je mogelijk over de betonplaat kunnen testen (100+m op sommige plekken als je echt wil kijken wat je max range is). En dan natuurlijk de afstand naar Assen wat ik wel begrijp.

Heb contact gehad met copperhead en hun zeide dat ze een baan hadden van max 50m.
 
Je kan natuurlijk ook (als het straks weer open is) bij het NAC in Geldermalsen terecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pascal-XM
Heb contact gehad met copperhead en hun zeide dat ze een baan hadden van max 50m.
Klopt, de baan is een meter of 60 (50 to be safe, nog nooit echt gemeten;)) maar de betonplaat is veel groter en ook open. Daar test ik mijn snipers ook wel.
 
Ik snap dat je de scope etc prima af kan stellen op 50 meter, maar de hop etc heb je echt wel wat meer ruimte voor nodig
 
  • Leuk
Waarderingen: Pascal-XM
En in de buurt van enschede? iemand tips? Bunker501 heeft de boel op de schop namelijk.