Nieuwe Rookie

Rik

New Member
1 feb 2021
1
0
Trophies
1
Goedendag,

Mijn naam is Rik Bakkenhoven, 28 jaar uit Haarlem.
5 jaar heb ik mij aangemeld bij de NABV, helaas door tijdgebrek niks kunnen doen. Maar de interesse bleef altijd, zo gezegd opnieuw aangemeld bij de NABV. Nu ik er wel tijd voor denk te hebben, zal ik ook opzoek gaan naar een replica. Na onderzoek te hebben gedaan heb ik wel al wat leuks kunnen vinden. Mijn doel is om target te gaan schieten ( CQB Shooting Competition & CQB Shooting Arena ) als ik dit goed zeg!?
Replica's waar ik interesses in heb zijn de: ''Umarex HK416 A5 GBBR''. versie of de ''Sig Sauer ProForce MCX Virtus''. Ik wacht natuurlijk tot de winkels open gaan om deze vast te houden en wat beter voelt bij mij.

Mocht iemand nog tips en tricks hebben hoor ik dat graag!

En misschien tot op de Airsoft baan

Groet,

Rik
 
Hey Rik! Welkom op het forum!

Ik heb zelf 2x een 416-A5 gbbr replica en het belangrijkste (net als de real steel) is het na elke skirm schoonmaken en smeren. Dat is wel een belangrijke tip die ik geef voor het hebben van gbb's.
Had zelf eerst een 2e hands gekocht maar doordat die best wel beun in elkaar zat heb ik die volledig milspec opnieuw opgebouwd. Daarnaast nog een 2e met single only en Fmark voor in Duitsland erbij gekocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rik