Speelplekken rondom utrecht?

Ewout

New Member
15 dec 2020
2
0
Trophies
2
Hey ik ben erg geïnteresseerd in de hobby maar ik kan geen plek vinden om te beginnen in de buurt. weet iemand of er iets in regio Utrecht zit?
 
Hoi,

Momenteel door de lockdown ligt airsoft in NL helemaal stil. Hierdoor zullen er momenteel geen skirms georganiseerd worden.

Desondanks, probeer deze link eens: https://www.nabv.nl/locaties/
Je ziet dan heel veel locaties op de kaart van NL, om de simpele reden dat ik niet goed weet wat voor jou 'in de buurt' is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ewout
Hoi,

Momenteel door de lockdown ligt airsoft in NL helemaal stil. Hierdoor zullen er momenteel geen skirms georganiseerd worden.

Desondanks, probeer deze link eens: https://www.nabv.nl/locaties/
Je ziet dan heel veel locaties op de kaart van NL, om de simpele reden dat ik niet goed weet wat voor jou 'in de buurt' is.

Ja dacht ik al. thanks voor de link had al zoiets gevonden maar hier zat meer op.
 
Veluwe Airsoft zit in Harderwijk, dat is waar de meeste van de mensen uit Utrecht (Die ik ken) naartoe gaan
 
Ik woonde eerst ook in utrecht stad. Je zit ook niet zo ver van balls n arrows vandaan en nog een rij velden die allemaal een uurtje rijden zijn. Utrecht zelf is nog geen veld helaas (zo ver ik weet)
 
Tijdens de eerste lockdown begin dit jaar was er een veld in de provincie Utrecht wat ze aan het openen waren. Ik weet er het fijne niet van, wel dat ze moeite hadden met openen vanwege de lockdown.
Verder zijn de meeste velden idd al aangegeven:
- Veluwe Airsoft
- Balls & Arrows
- Gladiator
- Het NAC natuurlijk
 
Hey ik ben erg geïnteresseerd in de hobby maar ik kan geen plek vinden om te beginnen in de buurt. weet iemand of er iets in regio Utrecht zit?

Hi Ewout,
Ik weet een leuk prive veld omgeving Amsterdam. Aangezien we nog wel met 2 personen buiten mogen trainen kunnen we daar nog steeds terecht. Ik heb alleen geen maatje. Lijkt je het wat om samen te gaan? Ik woon in Vianen. We kunnen carpoolen. Ik help je graag op weg in Airsoftland. Let me know.

Zie mijn advertentie: https://airsoftclubnederland.nl/com...iten-trainingmaatje-gezocht-in-randstad.7355/

Groetjes, Richard
 
  • Leuk
Waarderingen: Ewout
Rsl airsoft ook prettig veld , airsoft jungle Amsterdam ook supergaaf .

Veluwe terrein moet ik nog eens heen lijkt me ook gaaf , tja met een beetje geluk (mogen) we weer in April als het griep seizoen ...sorry Corona pandemie tijdelijk voorbij is :(
 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick
Rsl airsoft ook prettig veld , airsoft jungle Amsterdam ook supergaaf .

Veluwe terrein moet ik nog eens heen lijkt me ook gaaf , tja met een beetje geluk (mogen) we weer in April als het griep seizoen ...sorry Corona pandemie tijdelijk voorbij is :(

Wat een super trieste reactie is dit zeg.

Kijk dat jij niet begrijpt hoe een virus werkt, betekend niet dat je dmv ONZIN maar mensen moet gaan overhalen ook de regels in minachting te nemen.

Gezien de rest van je gebral, zal ik het in jip en janneke taal zetten:

"Door ontkenners zoals jij zitten we nu allemaal in een nieuwe lockdown".

Dus STOP met downplayen.
 
Ontkennen doe ik niet , en natuurlijk wij hebben het het nu allemaal gedaan , mondkapjes waarvan ze 2 maanden geleden nog zeiden dat het niet werkte en nu ineens verplicht , mensen sterven nu eenmaal aan ziektes , bacterien , kanker , you name it ook aan corona . Voor het eerst ooit dat de hele gezonde bevolking word geofferd voor een heel klein groepje die overlijden met of door covid 19 .

Landen waar de strengste maatregels zijn zie je niet duidelijke bewijzen dat het ook echt werkt .

Dus roep jij maar wat je wilt , dan doe ik mijn ding beste Boris .
 
Akkoord , zoals gezegd airsoft jungle is een heel divers terrein net zoals Assendelft , er lopen wel slootjes doorheen , elke gedeelte heeft 3 bruggetjes zeg maar dus die punten worden vaak goed beschermd dus zomaar in volle pas naar de andere kant word vaak beantwoord met een regen van bb,s haha beide terreinen zijn ook nog eens groot en dat zie je niet vaak .
 
  • Leuk
Waarderingen: Ewout