Show je laatste Aliexpress / Wish aankoop

Ik denk dat ik alles bij elkaar al goed over de 2 duizend euro heb besteed op Ali.
Nooit echt boven de 60 euro.
Nog nooit inklaringskosten hoeven betalen.
 

Een T238 flashbang.. Het light is redelijk fel (vergelijkbaar met een weaponlight, alleen dan niet gefocust op 1 punt, verblindt dus een stuk minder) De piep is niet extreem hard, maar je kijkt er wel van op als hij een kamertje in rolt. Piept en flitst 2x en gaat dan uit.

Het voordeel hiervan tov een bb granaat is dat je hem na het oprapen in principe gelijk weer kan gebruiken. Daarnaast zijn ze ondanks de klepel gewoon in nederland inzetbaar. Lijkt totaal niet op een explosief en mimiekt dat ook niet. Het is in feite dan ook een gooibare flashlight/strobe.

Ben benieuwd of hij nuttig is als non-lethal grenade als de betreffende orga hem goed keurt!
Blijkbaar zijn ze nu niet meer prima voor skirms. Wat een land leven we in waarbij een gooibare zaklamp niet oke is..
 
Blijkbaar zijn ze nu niet meer prima voor skirms. Wat een land leven we in waarbij een gooibare zaklamp niet oke is..

Misschien omdat mensen last hebben van epilepsie en het niet zo fijn is als dit om de hoek wordt gegooid, zelfde met die absurd felle lampen met strobe.
 
Tja, die mogen wel en zijn een heel stuk feller. Wel goed dat lasers tegenwoordig getest worden, daarmee zou je dan ook daadwerkelijk schade kunnen aanrichten
 
Iemand ervaring met helmen van ali?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200825-212314_AliExpress.jpg
    Screenshot_20200825-212314_AliExpress.jpg
    683,4 KB · Weergaven: 227
als je de reviews leest uit Nederland krijg je een goed beeld van hoe het is .
 
  • Leuk
Waarderingen: Crusher026
Die had ik gelezen maar was benieuwd of iemand hier er een heeft, en wat de ervaringen zijn..
 
Gisteren mijn Surefire SOCOM mini 2 556 ontvangen. Beste een mooi ding en binnen 1 week ontvangen!
47CF275E-6358-4982-A9BA-81F928CEA4CC.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Ik heb een hele rits dingetjes besteld afgelopen week:
- 2 point sling
- multi point sling
- mlok sling swivel qd mount
- 20 mm fan met usb stekker
- non qd sling adapter voor ris
- tactical belt
- bamiradio baofeng

Als t binnen is zal ik wel laten weten of t iets is. Die fan is een experimentje. Ik ga eens kijken hoeveel geluid hij maakt en of het aan een goggle te monteren is. Ik ben best handig met solderen etc, maar een fan met usb aansluiting is natuurlijk super handig om aan een powerbankje te hangen. Ik draag liever een goggle dan een bril, maar dan moet het wel vocht vrij blijven allemaal.
 
20 mm fan met usb van ali. Plan was om m op een goggle te knutselen met een powerbank. fan werkt prima en is stil. projectje is alleen achterhaald door de aanschaf van een ESS turbofan.

y4ms7v9OTPMDVs7xgRCHNg61hCj2SSMVt2gR40D2ZZuiISSG7umq_8n3rDVdOxd73v9Fxp9fTGuVi2YSVfY-zIvQ5AeTx3Cpw_D7-3aGtMTYktIbBqWPao6qhf6VfegZC9R_-RY6Im5qUaShvvTsoWddzmNeqErD7RgB_YHX3552zU
 
vandaag besteld een shirt en broek zwart https://nl.aliexpress.com/item/4000516481464.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3d184c4dnLTKqe
wel overleg gehad met de verkoper voor de maat het is een 2xl geworden .
en een
Tactische Vest Militaire Molle Plate Carrier zwart https://nl.aliexpress.com/item/4000163296578.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3d184c4dnLTKqe


vandaag is hij aan gekomen het bestelden shirt en broek zwart https://nl.aliexpress.com/item/4000516481464.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3d184c4dnLTKqe
de kwaliteit is echt heel goed zeker voor deze prijs ben er zelf heel blij mee .
de maat klopt ( heb wel contact gehad met de verkoper voor de juiste maat )