P90 - Cybergun €169,- of Tokyo Marui €350,-?

Rickmans

Active Member
10 mei 2020
43
19
Trophies
4
Ik zit al een tijd te kijken naar zo'n P90, omdat ik zolang als ik me kan herinneren de P90 altijd een fascinerend ding vond, met dat design, die look..
- Leuk voor kleine ruimtes..
- Afwisseling is leuk: hoeveel M4's kan je in je kast zetten?
- En.. Ach, ik hoef me hier niet te verontschuldigen voor een aankoop:cool:

Maar dan de vraag:
P90 - Cybergun €169,- of Tokyo Marui €350,-?

Beide zie ik alleen maar "very impressed" reviews op youtube (Wat me zou doen vermoeden dat het allemaal winkels zijn die hun eigen assortiment aanprijzen, maar oke..)

Ik ben niet te moeilijk om geld voor iets goeds neer te leggen, maar is de TM die dubbele prijskaart waard?

  • Die Cybergun heeft ook nog eens de FN Herstall markings, wel een leuk visueel detail..
  • Schijnen TM (Upgrade) parts in te kunnen ook.
  • Schiet harder dan TM variant als ik t goed zie, te hard misschien wel voor NABV regels? Maar dat is geen dealbreaker waardoor ik dubbel €€€ voor TM neer tel.
  • Voor bijna €200,- verschil kan je evt. een bek aan upgrade parts scoren.
Je zou kunnen constateren dat ik voor de Cybergun ga, maar niks is hier nog zeker, ik wou het graag even van de experts hier horen waarom ik juist Wel of juist Niet voor Cybergun of de Tokyo Marui moet gaan
 
De vraag:
P90 - Cybergun €169,- of Tokyo Marui €350,-?

Beide zie ik alleen maar "very impressed" reviews op youtube.

Is de TM die dubbele prijskaart waard?
  • Ik wou het graag even van de experts hier horen waarom ik juist Wel of juist Niet voor Cybergun of de Tokyo Marui moet gaan


Gewoon echt helemaal niemand he :(

En toch vind ik het geen rare vraag..

M4's zat keuze, maar P90 AEG zit je toch doorgaans met deze, en dat prijsverschil is niet mals..
Maar ja, ik wacht rustig af tot er iemand hapt...
 
Ik denk dat je zelf de antwoorden al wel geeft. TM is gewoon goed spul (zelf wel een TM fanboy), maar de cyber gun heb je met upgrades beter voor het zelfde geld (al maakt cubergun zelf niks. Is een rebrander). Zelf heb ik met de p90 geen ervaring dus kan je ook niet zeggen ik zou voor voor deze gaan of toch die andere.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rickmans
Ik denk dat je zelf de antwoorden al wel geeft. TM is gewoon goed spul (zelf wel een TM fanboy), maar de cyber gun heb je met upgrades beter voor het zelfde geld (al maakt cubergun zelf niks. Is een rebrander). Zelf heb ik met de p90 geen ervaring dus kan je ook niet zeggen ik zou voor voor deze gaan of toch die andere.

Oke, bedankt hoor.
Ik had zelf zoals te lezen was al wat argumenten, maar stel dat er hier een lid op t forum zat, met een vreselijk verhaal over een van de twee..

Dus ja, dat wordt een leuke om als project item aan te schaffen.
 
Meschien een beetje te laat.

Maar heb zelf de TM gekocht. Denk dat de belangrijkste vraag is of je indoor of outdoor wil spelen.
TM is Japans en daar zijn de joule regels een stuk strenger. De replica's van TM worden(zover ik weet) direct ingevoerd vanuit Japan en schieten daarom een lage joule waarde.
Speel zelf met de Stock TM cqb only en daar merk in weinig verschil met replica's die wel de max schieten.
Je zou kunnen proberen een sterkere veer te plaatsen in de TM maar heb dat zelf niet gedaan. Let wel op dat er een kortere veer in zit dan in een v2 of v3 gearbox.

Cybergun geen ervaring mee maar gok dat dit idd wel een project gaat worden. En hou er rekening mee dat er het niet een standaard replica is en dus zijn upgrades en andere onderdelen moeilijker te verkrijgen. Alsook online/youtube hulp.

Ps:koop geen high-caps deze werken niet en kosten een godsvermogen