Mad Max pistool

  • Onderwerp starter Deleted member 3348
  • Startdatum

Lillek

  • ja weg ermee

  • neejoh mooi ding


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
D

Deleted member 3348

Sja ik zag deze bij de nieuwtjes en heb zonder scrupules op de bestelknop gedrukt, wat een odball van een pistool is dit, nog nooit eerder gezien of van gehoord. Op Youtube staat wel een goede review. Wat een ding. Nadat ik besteld had meteen op uitverkocht... Is echt 6mm airsoft apparaat

mad_max.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
Is ook in het echt een zeer speciaal dingetje.

Erg compact, makkelijk wisselen van lopen en erg accuraat.
Met een stock erop en 2 wissellopen, heb je een heel allround apparaatje.
 
Het is, zal ik maar zeggen, niet mijn stijl. ;)

Het kan meestal lonen om even ergens anders te zoeken wanneer je iets bij Shogun ziet staan: ze zijn nou niet bepaald goedkoop.
 
Ik ben geen prepper of end-of-the-world nut, maar als ik een wapen zou moeten kiezen zou het dit ding zijn.
Het is in de airsoft geen bijzonder dingetje, maar je moet de veelzijdigheid van dit waarderen.

Het schiet van .22 en shotgun shells tot 30-30 en 45-70 munitie met 1 schroef, 1 pin en de benodigde wissellopen.
Dus bijna alle munitie die je tegenkomt, heb je een wisselloop voor.
Verder is het loep zuiver en met een stock erop een volwaardig jachtgeweer. Terwijl het ook als pistool is te gebruiken (enkelschot)

Verder past het in een pistoolkoffer en weegt het niets. Dit is er echt een die bij de airsoft er apart en lomp uit ziet, maar in het echt een zeer uitgedacht en gedegen platform is. Plus heb je er meestal 1tje tussen de 400 en 800€ met dan 1 of 2 wissellopen.

Wilde er toentertijd altijd 1tje nemen, maar net als bij de airsoft kwamen er steeds andere modellen tussendoor.
En je mag er maar 5 in de schietsport, dus ben je iets selectiever. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander
Toen ik nog rs schoot heeft het single shot idee van dit veelzijdige platform me nooit kunnen overtuigen.
Het telkens moeten reloaden trok me niet.

Voor mij was het niet echt een "contender" tussen al het semi auto spul.
 
Gaan we die toch zo ff maken ;-)

Heb inmiddels t bruine plastic gedemonteerd gehad, opgewreven met gebruikt rode keuken-schuur-lap uit de verfspullendoos, mooi mattig opgewreven en afgenomen met Balistol, zit er nu iets beter uit.
 
Toen ik nog rs schoot heeft het single shot idee van dit veelzijdige platform me nooit kunnen overtuigen.
Het telkens moeten reloaden trok me niet.

Voor mij was het niet echt een "contender" tussen al het semi auto spul.

Dat was ook een reden dat ik hem nooit heb gekocht. Ik schoot ook meerdere disciplines waar ik een bepaald type voor nodig had.