Dye i5 dye cam of emerald

Emerald of dye cam

  • Emerald

    Stemmen: 0 0,0%
  • dye cam

    Stemmen: 1 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1

Raum

Active Member
28 dec 2017
26
0
Trophies
2
Hallo ik wil graag een Dye i5 halen, maar ik kan niet kiezen tussen de dye cam(de groene camo masker) met een oranje lens en de emerald versie (zwarte masker) met een spiegel groen lens. Weten jullie toevallig of je goed kan zien in de reflectie lens (en ook in het donker)?
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2020-10-25 om 22.16.24.png
    Schermafbeelding 2020-10-25 om 22.16.24.png
    470,3 KB · Weergaven: 165
  • Schermafbeelding 2020-10-25 om 22.16.02.png
    Schermafbeelding 2020-10-25 om 22.16.02.png
    430,8 KB · Weergaven: 187
Hoi Raum,

Ik heb een Dye I4 DyeCam versie en een Dye I3 Oil lens versie.

De gele lens zou contrast verhogend moeten zijn in wat schemerige omstandigheden. Werkt heel goed binnen, maar kan wat vermoeiend zijn voor de ogen als je deze de hele dag buiten draagt.

De spiegel-groen lens / oil lens / etc zijn altijd wat verduisterend, dus goed te gebruiken bij goed verlichte omstandigheden. Bij wat slechtere verlichte locaties / schemer is de lens juist erg duister.

Maar joh, koop gewoon het mask wat je het mooist vindt en koop er een heldere lens extra bij.
 
Hoi Raum,

Ik heb een Dye I4 DyeCam versie en een Dye I3 Oil lens versie.

De gele lens zou contrast verhogend moeten zijn in wat schemerige omstandigheden. Werkt heel goed binnen, maar kan wat vermoeiend zijn voor de ogen als je deze de hele dag buiten draagt.

De spiegel-groen lens / oil lens / etc zijn altijd wat verduisterend, dus goed te gebruiken bij goed verlichte omstandigheden. Bij wat slechtere verlichte locaties / schemer is de lens juist erg duister.

Maar joh, koop gewoon het mask wat je het mooist vindt en koop er een heldere lens extra bij.

Klopt er dat er een paarse gloed is aan de binnenkant bij de emerald?
 
Ik heb ook de dyecam voor zowel binnen als buiten. Vind de gelige lens top spelen. Voor cqb wil ik misschien nog eens een reflecterende lens kopen, maar ik ben ook bang dat ik dan net iets minder zicht heb op sommige stukken veld. (misschien onterecht, maar andere getinte brillen vind ik al snel te donker)
 
Voor beide geld dat je wat licht verliest in het donker. De spiegelende waarschijnlijk wel wat meer als die dyecam met de oranje lens. Ik heb zelf de dyecam met de oranje lens. In zonnig weer is die heel fijn, als het grauw weer is en je bent in de bossen kant het soms wat aan de donkere kant zijn vind ik.
Voor CQB is het vaak minder een probleem zolang je gebruikt maakt van een flashlight op je replica. Een flashlight voor binnen is een grote aanrader.
Je kunt overigens ook gewoon een andere lens bestellen, deze zijn best goed verkrijgbaar. Ik zelf ga nog een keertje een transparante lens bestellen.
 
Nog een vraagje nou heb ik niet eerder gespeeld met een dye i5 vandaar dat ik het vraag: kan je richten? Ik vraag dit voor een normale m4 en een vsr. Zo nee wat voor riser heb ik dan nodig of kan het ook op een andere manier? Alvast bedankt.
 
Met een m4 heb ik zelf een riser of een dropstock nodig, met de vsr zit de scope al iets hoger en gaat dat prima. Andere guns zoals bijv. Een AK, mp5 en scorpion evo heb ik ook geen risers nodig.
 
Met een m4 heb ik zelf een riser of een dropstock nodig, met de vsr zit de scope al iets hoger en gaat dat prima. Andere guns zoals bijv. Een AK, mp5 en scorpion evo heb ik ook geen risers nodig.

wat is makkelijker/voordeliger een doopstock of een riser?
 
[QUOTE="Raum, post: 94777, member: 1439"makkelijker/voordeliger[/QUOTE]

Riser is allebei. Alleen optisch misschien minder mooi. Maar een dropstock vind ik persoonlijk ook niet echt mooi ofzo.
 
Dan krijg je dit effect. Maar net of je een riser mooier vindt of dit inderdaad. (geen heel duidelijke foto van de dropstock, moest het even doen met iets dat op mn telefoon staat.) oh en let niet op de zooi haha

zo2sdtw7.jpg
 
Dan krijg je dit effect. Maar net of je een riser mooier vindt of dit inderdaad. (geen heel duidelijke foto van de dropstock, moest het even doen met iets dat op mn telefoon staat.) oh en let niet op de zooi haha

zo2sdtw7.jpg

Hmm ziet er niet eens zo slecht uit. Voelt het echter niet een beetje awkward om je stock zo laag tegen je schouder aan te hebben?

P.S. Als ik vragen mag hoeveel heb je uitgegeven aan die hpa?
 
Om eerlijk te zijn merk je verder het verschil van die 2 cm niet, hij zit alleen net niet in de weg van je masker.

Verder is het een hk416, met geiselle rail, maxx hopup, pdi barrel, flathop en een P* F2 met maxx trigger. Dusja reken maar uit haha.