Even voorstellen

Don

New Member
2 okt 2020
3
0
Trophies
1
Vorige week zondag (27-9) als introduce mijn eerste skirm meegemaakt. Dit was Operation Zulu, op bunker hill in Daarle. Erg vet en hierdoor over om ook lid te worden.

Nu aan het zoeken naar tips, tricks en starter gear wat betaalbaar is, maar wel goed werkt haha. Had ik maar een vrachtwagen met geld liggen, wat een hoop keuzes en spullen zijn er zeg.

Verder even voorstellen:
- Naam: Don
- Leeftijd: 33
- Woon in omgeving Alkmaar
- Werkzaam in de IT, dus dik, langzaam en traag... maar wel enthousiast :p

Mijn hoop is om elke maand mee te kunnen doen aan een skirm. zowel indoor als outdoor lijkt me gaaf om een paar keer meegemaakt te hebben. Ik zie dat er banen zijn in Assendelft en Wormerveer. dus die zal ik zeker gaan verkennen. Heeft iemand nog tips voor die banen? en/of Airsoft in het algemeen?

Verder viel mij op mijn eerste dag op dat het brillensysteem erg knudde is, de bril beslaat continue en laat hierdoor veel aan de verbeelding over wanneer je na een sprintje jouw positie moet verdedigen door een beslagen bril.
Heeft iemand DE oplossing om je bril niet te laten beslaan? Zelf zit ik te kijken naar een Bunkerkings CMD Goggle want ze claimen goeie anti-fog lensen te hebben en lees hier en daar wat goeie dingen erover... maar voor dat prijskaartje ben ik wel beetje huiverig.... iemand ervaring hiermee?


Daarnaast als startergear zit ik te denken aan:
- Lancer Tactical LT-15 als M4 main replica
- Glock 17 gen 4 (CO2 variant van umarex) als sidearm

Verders zijn het niet echt de guns die me trekken, maar het systeem wat erin zit. Ga er graag mee rommelen om het soepel werkende te houden en goed te kunnen tweaken. Thuis is er ruimte voor een werkplaatje die ik van plan ben in te richten tot een knutselkamertje voor de replica's. Eerst maar eens een eerste replica kopen en dan kan de teching beginnen.

Bedankt voor Maffo's beginnershandleiding iedereen!
 
Welkom. Goede bril beslaat niet. heb je oude bril dan kan anticondens (afwasmiddel) helpen. Nieuwe bril heeft vaak anticondens laag.