AEG replica kopen

Replica

  • Krytac MK2 SPR

    Stemmen: 0 0,0%
  • ICS Mars DMR S3

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2

Tim Cremers

Member
2 sep 2020
13
2
Trophies
2
Edit: op verzoek van Kevinvr termonologie aangepast.

Beste forum-leden,

Sinds een tijdje ben ik NABV-lid. Eerst heb ik gezorgd voor een deugdelijke opslag, deze is ondertussen gereed.
Nu is de grote vraag welke replica ik ga kopen. Zelf vind ik de Krytac MK2 SPR en ICS Mars DMR S3 interessant.
Helaas kan ik best weinig informatie vinden over het vergelijk tussen deze twee.

Aangezien ik zelf nog redelijk weinig verstand ervan heb replica aan jullie de vraag wat jullie mening hierin is.
Ik denk zelf dat beide replica's een goede out-of-the-box keuze zouden zijn? Maar meningen zijn altijd welkom!

Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Kvind persoonlijk dat de krytac onderpresteert.
De ics schiet leuk maar heeft ook zn minpunten maar wel oke voor t geld.

Ik zou persoonlijk voor een specna arms gaan (schiet even goed als de krytac) en met het resterende geld upgrades halen
Of laten upgraden door een lokale shop, ik heb goeie ervaringen met com-bat
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Kvind persoonlijk dat de krytac onderpresteert.
De ics schiet leuk maar heeft ook zn minpunten maar wel oke voor t geld.

Ik zou persoonlijk voor een specna arms gaan (schiet even goed als de krytac) en met het resterende geld upgrades halen
Of laten upgraden door een lokale shop, ik heb goeie ervaringen met com-bat

Welke specna arms refereer je dan specifiek heen? Ze hebben nogal wat verschillende in hun arsenaal.
 
Ik zal liever een compleet geupgrade Combat Machine hebben dan een Krytac (ookal heb ik er een)
Voor die 450~ euro kan je voor 160 een Combat Machine hebben en er een Titan, high speed gears, nieuwe motor, hop up, barrel, cylinder, piston head etc erin gezet hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Tim Cremers
Ik zal liever een compleet geupgrade Combat Machine hebben dan een Krytac (ookal heb ik er een)
Voor die 450~ euro kan je voor 160 een Combat Machine hebben en er een Titan, high speed gears, nieuwe motor, hop up, barrel, cylinder, piston head etc erin gezet hebben.

Dat kan waar zijn. Alleen moet ik dan ook de kennis en tijd hebben om ze erin te zetten. Vooral de kennis heb ik niet, dus zoiets gaat toch eerder een project voor er naast worden. Eerste replica moet redelijk out of the box presteren. Of denk ik dan dat het allemaal moeilijker is dan het eigenlijk is? En zou een goedkopere met upgrades toch de betere weg zijn?
 
even los van welke replica merk. ik ga er vanuit dat je assault gaat spelen en niet dmr dan zou ik eerder kijken naar een krytac CRB of zelfs PDW of iets soort gelijks de spr is aardig lang en dat belemert je aardig in het bewegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tim Cremers
Kijk dat is informatie waar ik wat aan heb! :D Bedankt Rens en Crix. Wellicht is dan een kortere versie een beter idee.
 
Vooral ook gaan voor wat je zelf mooi vindt. Uiteindelijk is alles nog wat te tweaken om alles er uit te halen. Na een tijdje spelen weet je zelf ook wel wat je eventueel nog anders/beter wilt hebben.

Er is niet 1 beste gun. Alles hangt af van je speelstijl en voorkeur.
 
Vooral ook gaan voor wat je zelf mooi vindt. Uiteindelijk is alles nog wat te tweaken om alles er uit te halen. Na een tijdje spelen weet je zelf ook wel wat je eventueel nog anders/beter wilt hebben.

Er is niet 1 beste gun. Alles hangt af van je speelstijl en voorkeur.

helemaal mee eens de een is mischien beter out of the box of makelijker aan de passen dan de ander maar dat is allemaal wel te fixen. zolang je maar een body hebt die je mooi vind en als het even kan een beetje degelijk
 
helemaal mee eens de een is mischien beter out of the box of makelijker aan de passen dan de ander maar dat is allemaal wel te fixen. zolang je maar een body hebt die je mooi vind en als het even kan een beetje degelijk

Dat is dus een beetje de achterliggende vraag. Je refereert naar degelijk. Is dat een metalen body of kan een kunststof body ook al degelijk zijn? Gevoelsmatig neig ik naar een metalen puur voor het idee.
 
Er zijn verschillende polymeren bodies die echt wel degelijk zijn voor airsoft. Kijk maar naar de scorpion evo (in het echt ook van polymeer)of verschillende g&g modellen.

Ik zelf vind het gaaf als ze van het zelfde zijn gemaakt als de real steel versie (metalen guns dus ook de replica van metaal) maar polymeer kan zeker top zijn. Ook een stukje lichter vaak!