Welke magazijnen in Vfc/ Umarex HK416d aeg

Johnlemans

New Member
22 jun 2020
2
0
Trophies
1
Ben op zoek naar magazijnen voor de HK416d.
Wie weet welke passen en goed feeden.
Het liefste midcaps en eventueel ook epm.
Heb ze gevonden van classic army maar zijn niet op voorraad.
Alvast bedankt.
Gr Johnny
 
Ben op zoek naar magazijnen voor de HK416d.
Wie weet welke passen en goed feeden.
Het liefste midcaps en eventueel ook epm.
Heb ze gevonden van classic army maar zijn niet op voorraad.
Alvast bedankt.
Gr Johnny
Ik heb een berg van die nuprol mid caps, no problemo tot nu toe. Heb er ook een HexMag midcap die bij een andere zat in gehad, geen problemen mee gehad.

Ikweetnie of anderen daar andere ervaringen mee hebben.. maar tot nu toe geen gezeik iig
 
Deze magazijnen van Modify werken ook goed in umarex m4 replica's.
Ik gebruik ze zelf ook in mijn umarex416c aeg.
W1NuidS.jpg

Combat-airsoft verkoopt ze o.a.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een berg van die nuprol mid caps, no problemo tot nu toe. Heb er ook een HexMag midcap die bij een andere zat in gehad, geen problemen mee gehad.

Ikweetnie of anderen daar andere ervaringen mee hebben.. maar tot nu toe geen gezeik iig

Toch even een kleine update hier..
Ik had een berg van die Nuprol dingen gehaald omdat tijdens de Lockdown het beschieten van de lege Airco doos hier in de schuur probleemloos ging.
Die arme doos had het zwaar te verduren dus ik dacht ik heb wel een representatieve testcase nu..

1 lange, 1 iets minder lange vakantie en paar werkweken later ging ik gister eindelijk eens functioneel knallen bij Running The Target in den Haag op die Tactical Tuesday, om wanneer ik eindelijk een keer tijd heb voor te skirmen, niet iedereen te irriteren met de meest basic fouten..

DONDEREN HEEL DE TIJD DIE MAGAZIJNEN UIT MN REPLICA..
"Ja je zit met je vinger op de mag release"

Ja één keer kan, maar de rest was spontaan een mis feed geluid noem ik t maar ff, alsof hij leeg was, en t volgende schot wat ik wat ik uit reflex deed omdat hij niet leeg kon zijn, dondert ie dr uit..

Ik had één Hexmag bij me: Toen ik DIE dr in klikte voelde dat meteen al veel meer als een "Snug Fit", en had er geen één keer een probleem mee, ondanks constant reloaden.

Probeerde ik weer een Nuprol; Pats! Lag ie weer op de grond..

Ik hoop dat ze t in mn andere M4 wel beter doen, anders heb ik binnenkort een post op het Marktplaats topic hiero..
 
Toch even een kleine update hier..
Ik had een berg van die Nuprol dingen gehaald omdat tijdens de Lockdown het beschieten van de lege Airco doos hier in de schuur probleemloos ging.
Die arme doos had het zwaar te verduren dus ik dacht ik heb wel een representatieve testcase nu..

1 lange, 1 iets minder lange vakantie en paar werkweken later ging ik gister eindelijk eens functioneel knallen bij Running The Target in den Haag op die Tactical Tuesday, om wanneer ik eindelijk een keer tijd heb voor te skirmen, niet iedereen te irriteren met de meest basic fouten..

DONDEREN HEEL DE TIJD DIE MAGAZIJNEN UIT MN REPLICA..
"Ja je zit met je vinger op de mag release"

Ja één keer kan, maar de rest was spontaan een mis feed geluid noem ik t maar ff, alsof hij leeg was, en t volgende schot wat ik wat ik uit reflex deed omdat hij niet leeg kon zijn, dondert ie dr uit..

Ik had één Hexmag bij me: Toen ik DIE dr in klikte voelde dat meteen al veel meer als een "Snug Fit", en had er geen één keer een probleem mee, ondanks constant reloaden.

Probeerde ik weer een Nuprol; Pats! Lag ie weer op de grond..

Ik hoop dat ze t in mn andere M4 wel beter doen, anders heb ik binnenkort een post op het Marktplaats topic hiero..

Update nummer 2:

Het het Duct-Tape, en het is handig spul.
Nadat AirsoftShop gelukkig maar 3 Hexmags voor me op voorraad had ging ik eens nadenken.

"10 x €15 is best geld.
Die Hexmags zitten enkel meer Snug-Fit dr in, zal ik er eens één wikkel DuctTape omheen draaien?"

Tot mijn verbazing pakte de tape op sommige opvallend slecht?? Als duct tape niet wil plakken, wat dan wel??
Maar nadat ik met die 1e tape even goed aangewreven, losgetrokken en t te beplakken gedeelte ermee afgewreven had, plakte de 2e strip wèl netjes.
Wel even goed in die smalle randjes proppen, en te hoge stukjes afsnijden, kom je vanzelf achter bij poging laden/ontladen of t lekker gaat.

Tot ergernis van mn thuiswerkende vriendin elk magazijn thuis getest met een 120 schoten duurt test.
En ook savonds lopend en slicend enz. geen vallende clips

Ja t zilver steekt wat af bij mn zorgvuldig samengestelde A-tacs outfit, dus k zal t nog vervangen door GearSkin.

Maar dat dus.
Duct-Tape
Hoorde later van mn broer dat collega van hem t ook zo gefixed had. Dus t komt vaker voor..
 
Zo simpel als sommige dingen op zijn te lossen he.
Wij raden meestal aan velcro (klittenband) in je magwell te plaatsen. Heeft het zelfde effect, maar hoef je maar 1 magwell inplaats van 10 mags te doen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Ik heb er vanmiddag een gekocht en ook al zei de verkoper dat mijn G&G magazijnen niet gaan werken, heb ik er toch 1 netjes leeggeschoten net. En laar ik er daar nu een lekker voorraad van hebben, scheelt weer centjes.