Wolverine MTW

Dat is minder! voortaan toch aan de face protection of een bitje dan denk ik
Hij heeft er volgens mij 1 besteld. Die van mij was er een paar maanden terug al uit geschoten, sindsdien draag ik een bitje!
 
Als iemand trouwens een oude stijl 10" MTW rail heeft liggen waar die niks mee doet (of er een heeft en liever de nieuwe stijl wilt), poke me dan even.

Ik heb de nieuwe stijl maar wil eigenlijk de oude hebben.
 
Als iemand trouwens een oude stijl 10" MTW rail heeft liggen waar die niks mee doet (of er een heeft en liever de nieuwe stijl wilt), poke me dan even.

Ik heb de nieuwe stijl maar wil eigenlijk de oude hebben.
Heb nog wel een 12inch barrel setup met daniel defense mfr rail en dd backup sights
En suppresor die in de rail klein stukje weg valt
Lambda barrel, maple leaf macaron 70, stock/phoenix hopup
Mogelijk met extra upper
 
Heb nog wel een 12inch barrel setup met daniel defense mfr rail en dd backup sights
En suppresor die in de rail klein stukje weg valt
Lambda barrel, maple leaf macaron 70, stock/phoenix hopup
Mogelijk met extra upper

Wow! Doe je die weg joh? Is wel iets meer dan ik naar op zoek ben, maar wel een vet aanbod man.
 
Heb nog wel een 12inch barrel setup met daniel defense mfr rail en dd backup sights
En suppresor die in de rail klein stukje weg valt
Lambda barrel, maple leaf macaron 70, stock/phoenix hopup
Mogelijk met extra upper
Zijn deze nog beschikbaar? Heb je toevallig een foto?
 
Kort vraagje,
Het lijkt erop dat mijn Titan Lipo batterij stuk is, als ik hem aansluit op mijn MTW schiet mijn replica niet. Ook hoor ik geen geluid meer van mijn trigger als ik die overhaalde, had ik voorheen wel. Nu wil ik een nieuwe bestellen om te kijken of het probleem daadwerkelijk aan de Lipo batterij ligt. Alleen is deze overal uitverkocht. Weten jullie toevallig een soort gelijke batterij?

Het gaat om deze batterij : https://www.titanpower.eu/products/titan-hpa-7-4v-350mah-jst

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Kort vraagje,
Het lijkt erop dat mijn Titan Lipo batterij stuk is, als ik hem aansluit op mijn MTW schiet mijn replica niet. Ook hoor ik geen geluid meer van mijn trigger als ik die overhaalde, had ik voorheen wel. Nu wil ik een nieuwe bestellen om te kijken of het probleem daadwerkelijk aan de Lipo batterij ligt. Alleen is deze overal uitverkocht.

Het gaat om deze batterij : https://www.titanpower.eu/products/titan-hpa-7-4v-350mah-jst

Alvast bedankt!
En de vraag is???
Titanpower heeft inderdaad niet veel voorraad van de producten meer in europa door covid.
Je kan ze altijd een berichtje sturen voor garantie, als alternatief zijn er zat hpa accu's zoals deze;
https://com-bat.nl/lipo-li-ion-74v/1574-we-li-po-74v-300-mah-35-70c-hpa-micro-700315573144.html
 
En de vraag is???
Titanpower heeft inderdaad niet veel voorraad van de producten meer in europa door covid.
Je kan ze altijd een berichtje sturen voor garantie, als alternatief zijn er zat hpa accu's zoals deze;
https://com-bat.nl/lipo-li-ion-74v/1574-we-li-po-74v-300-mah-35-70c-hpa-micro-700315573144.html

Ah shit de vraag vergeten te stellen, ik zal dit direct aanpassen.
De vraag was meer of jullie een soort gelijke Lipo batterij kennen die ook op de MTW goed werkt.
Bijvoorbeeld de link van com-bat die jij stuurde.
 
Ah shit de vraag vergeten te stellen, ik zal dit direct aanpassen.
De vraag was meer of jullie een soort gelijke Lipo batterij kennen die ook op de MTW goed werkt.
Bijvoorbeeld de link van com-bat die jij stuurde.

Om te testen kan je ook een van je andere 7.4v lipos gebruiken, het hoeft niet per se een kleine te zijn.
 
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om een Invictus MTW Wolverine met een inferno gen 2 engine tot DMR kan maken met een 2 sec delay? Als ik de trigger vast houdt voor 5 sec dan kan ik geen full-auto schieten maar heb ik helaas geen delay :(
Iemand tips?
 
Een 2 seconden delay hoeft niet sinds een jaar of 2(?) Je mag op semi max 4 rps schieten, dus geen speedtrigger oid. (Of wel en dan een delay door een mosfet/hpa instelling)

Die 4 rps wordt ook niet echt gemeten, maar het is de bedoeling dat je niet met 1.7 joule een straal met bbs op iemand schiet
 
Een 2 seconden delay hoeft niet sinds een jaar of 2(?) Je mag op semi max 4 rps schieten, dus geen speedtrigger oid. (Of wel en dan een delay door een mosfet/hpa instelling)

Die 4 rps wordt ook niet echt gemeten, maar het is de bedoeling dat je niet met 1.7 joule een straal met bbs op iemand schiet

Oh dat is apart, vandaag te horen gekregen dat dat ik we een 2 sec delay moet hebben. en de MTW trigger is bloedje snel. Dus vandaar vroeg ik me af of het mogelijk was.

valt de standaard elektrische trigger onder “speedtrigger”?
 
De 2 sec delay is lang achterhaald. En ja, waarschijnlijk zal de mtw trigger er wel onder vallen inderdaad. Zeker als ie een korte travel heeft.

Ik heb zelf geen mtw, maar bij mn p* kan je vrij simpel een semi delay instellen op de fcu
 
Oh dat is apart, vandaag te horen gekregen dat dat ik we een 2 sec delay moet hebben. en de MTW trigger is bloedje snel. Dus vandaar vroeg ik me af of het mogelijk was.

valt de standaard elektrische trigger onder “speedtrigger”?
Waar kreeg je dit te horen, ik heb bij een aantal velden al met de mtw gespeeld als dmr zonder deze delay
 
Iemand de rail al eens vervangen voor een aftermarket rail? Ik wil graag de madbull mk18 rail plaatsen maar weet niet of dat past. Ik snap dat de realsteel rail past maar dat ding is me een beetje te duur....
 
Heb van de week een hele rits externe onderdelen besteld voor een mk18 achtig build. Het is geen 100% correcte kloon ofzo, maar dat is ook niet de intentie. Ik vind die rail gewoon cool en een 10 inch mtw is gewoon een hele praktische lengte voor zowel binnen als buiten.

Madbull Daniel Defence ris II rail
Magpul moe grip
Magpul moe stock
Magpul enhanced mag release

Daarnaast ook nog een qd KAC stijl demper met baffles erin van Com-bat. Heb die demper een weekje voor de lockdown gebruikt toen mijn mtw nog stock was verder. Werkte echt super. Maakt hem super stil en ik had best wat mensen verrast omdat je nauwelijks geluid maakt.

Ik heb gepoogd de phoenix hop te tweaken, maar kreeg niet het gewenste resultaat. ik heb van alles geprobeerd maar werkte allemaal niet goed. Of feeden was een probleem, of de Nozzle blijft hangen op de feeding lips als hij te los staat waardoor hij niet vuurt. Door het ontwerp van dat tweaksysteem krijgt je Hoprubber teveel ruimte om richting de Nozzle te bewegen als je hem losser moet zetten. Dit zorgde voor meer problemen in mijn geval. In mijn setup is er gewoon geen sweet spot blijkt. Ik heb een standaard mtw hop chamber besteld en ga die plaatsen. Als dat goed werkt ben ik blij. Ik hoop dat de nieuwe barrel en hop combo goed samen werkt. Helaas kan ik het met deze lockdown niet resten.

IMG_20211221_192542-03.jpeg
 
Terug
Bovenaan