AS-02 Striker Bolt Action Short Sniper upgrade vraag

Mrbgoode

New Member
4 nov 2018
3
0
Trophies
1
Goedemiddag allemaal,

Ik heb een vraag over mijn nieuwe sniper.

Op dit moment schiet hij 1.4 joule met 0,30 en 1.7joule met 0,40 graag wil ik er een andere veer erin zetten maar ik ben bang dat ik de verkeerde heb besteld.

Op de foto heb ik de twee veren liggen de bovenste komt uit de sniper en de onderste had ik nieuw besteld.

Oude veer is 15.5cm bij 13mm

De nieuwe veer is de rapax aps2 style spring 2joule - SRS/SSG/VSR zoals je ziet is deze een stuk groter.

Kan iemand mij vertellen welke veer ik kan gebruiken ?

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2020-09-19 at 13.41.08.jpeg
    WhatsApp Image 2020-09-19 at 13.41.08.jpeg
    150,5 KB · Weergaven: 167
Ik denk dat je hier inderdaad de verkeerde veer hebt besteld.

Als ik Google op 'AS-02 springs' dan kom ik heel veel AEG veren tegen en als ik naar een webshop ga waar de replica verkocht wordt zie ik letterlijk 'AEG spring compatible' staan.

De gekochte Rapax veer is een sniper sping, niet een AEG veer. Dat verklaart denk ik dat deze er anders uitzien.

Ik weet echter niet welke veer je moet gebruiken om precies op de hoeveelheid joule uit te komen welke jij nodig hebt. Misschien kun je eens langs gaan bij een shop en daar veren proberen totdat je precies op de goede hoeveelheid joule komt. Ik heb dit zelf ook gedaan in de winkel van Com-Bat in Geldermalsen.
 
De ares striker pakt idd aeg veren, geen srs veren, die zijn langer. Neem in je achterhoofd dat bij de striker een krachtigere veer meestal problemen gaat geven aan je cilinder, deze is niet ontworpen voor de kracht en zal dus sneller breken