Nieuwe replica

Whitepriso

New Member
10 sep 2020
3
0
Trophies
1
Hey ik wil een nieuwe replica kopen en ik twijfel tussen de
LT-24 Proline G2 metal VR16 Mosfet ETU Black Lancer Tactical
En de G&G CM16 SRS MOSFET - BLACK iemand ervaringen met deze wapens of die de knoop kan doorhakken wat de beste keuze is
 
ik geloof nooit dat er veel verschil in de 2 apparaten zit, ze kosten ongeveer hetzelfde, beide hebben een mosfet. ik zou een tripje naar shogun maken om ze allebei eens vast te houden.
 
Lijken beide prima replicas. Mijn persoonlijke voorkeur zou uit gaan naar de g&g omdat ik daar betere ervaringen mee heb dan met lancer tactical. Er zijn er vast ook die dat precies omgedraaid hebben, dus trek daar niet te veel van aan
 
Lijken beide prima replicas. Mijn persoonlijke voorkeur zou uit gaan naar de g&g omdat ik daar betere ervaringen mee heb dan met lancer tactical. Er zijn er vast ook die dat precies omgedraaid hebben, dus trek daar niet te veel van aan
Zal het zeker in mijn achterhoofd houden als ik de aankoop doe zelf dacht ik ook meer aan de G&G omdat ik daar ook meer ervaring mee heb maar iets nieuws proberen lijkt me ook wel eens leuk
 
Goede ervaringen met G&G, geen ervaring met Lancer Tactical.

Ik moest dit weekend nog aan jou post denken @Whitepriso. Ik had nog nooit een LT gezien of vastgehouden, maar was dit weekend op een event en ja hoor een Lancer Tactical. Zag er netjes en solide uit, maar hij werkte niet. Eigenaar kreeg hem met hulp van andere ook niet meer aan de praat, maar was er voorheen tevreden over. (Op dat moment even niet :D)

Dus lees meer: ik moest aan deze post denken, dan dat Lancer Tactical dan slecht is. Kan een fluke zijn, 1 zekeringetje en het spul werkt niet meer. Maar dat doet niets aan het merk af. Zoals ik al zei, voorafgaand aan dit incidentje, was hij er tevreden over.