Wolverine MTW

Ik ben sinds vorige zaterdag in bezit van een nieuwe MTW inferno gen 2.

Heb hem gisteren uitgetest op een indoor skirm. En ben ontzettend tevreden. Ik heb ook recent wat opzoek werk gedaan en ben op 2 video’s van airsoftjunkiez gestoten waarin ze meer uitleg geven over de nieuwe firmware.

Nu is mijn vraag of er iemand weet of de nieuwe firmware al geïnstalleerd is op die nieuwe MTW’s? Ik heb de indruk van niet. Omdat ik vind dat er nog steeds een kleine delay op de trigger zit. Heeft er nog iemand hier ervaring mee?
 
Ik ben sinds vorige zaterdag in bezit van een nieuwe MTW inferno gen 2.

Heb hem gisteren uitgetest op een indoor skirm. En ben ontzettend tevreden. Ik heb ook recent wat opzoek werk gedaan en ben op 2 video’s van airsoftjunkiez gestoten waarin ze meer uitleg geven over de nieuwe firmware.

Nu is mijn vraag of er iemand weet of de nieuwe firmware al geïnstalleerd is op die nieuwe MTW’s? Ik heb de indruk van niet. Omdat ik vind dat er nog steeds een kleine delay op de trigger zit. Heeft er nog iemand hier ervaring mee?

Uhh naar mijn weten komt de nieuwe software niet op de nieuwe mtw's.
Deze kan je wel laten updaten bij com-bat, hier heb ik het ook laten doen.
Schiet heerlijk nu.

P.s. is geen delay ;) het is anti sticktion setting in de boards zodat je geen bounce shots krijgt
 
Uhh naar mijn weten komt de nieuwe software niet op de nieuwe mtw's.
Deze kan je wel laten updaten bij com-bat, hier heb ik het ook laten doen.
Schiet heerlijk nu.

P.s. is geen delay ;) het is anti sticktion setting in de boards zodat je geen bounce shots krijgt

ah oké bedankt voor je reactie! ik woon in het noorden van de antwerpen.

ik vind het best ver voor even naar combat te rijden en terug voor een update...

is er misschien een andere manier om toch aan de update te geraken? Opsturen, andere winkels,...
 
ah oké bedankt voor je reactie! ik woon in het noorden van de antwerpen.

ik vind het best ver voor even naar combat te rijden en terug voor een update...

is er misschien een andere manier om toch aan de update te geraken? Opsturen, andere winkels,...
Naar mijn weten nog niet te verkrijgen ergens anders in europa.
Misschien het triggerboard los halen en opsturen of alleen de lower opsturen.
Ik zou ze even een berichtje sturen en bekijken wat de opties zijn
 
Ik heb er de water resistant op zitten en die is niet te flashen omdat de coating over de port heen zit, helaas.
 
Ik heb er de water resistant op zitten en die is niet te flashen omdat de coating over de port heen zit, helaas.

ik weet niet hoe het board er precies uitziet maar mischien is het een optie om de coat rond de plug los te snijden en weg te treken met een tang?. dit word bij ons op werk nog wel eens gedaan en is goed te doen als je wat ruimte hebt rond om de plug
 
ik weet niet hoe het board er precies uitziet maar mischien is het een optie om de coat rond de plug los te snijden en weg te treken met een tang?. dit word bij ons op werk nog wel eens gedaan en is goed te doen als je wat ruimte hebt rond om de plug
Tis een heel dun laagje (soort haarlak) en het is mogelijk om het weg te halen en dan te flashen maar dan mis je op dat punt de water resistentie
 
Tis een heel dun laagje (soort haarlak) en het is mogelijk om het weg te halen en dan te flashen maar dan mis je op dat punt de water resistentie

yup dat is zeker waar. als de conector aan de onderkant zit zal het mee vallen maar anders word het een stukje riskanter. je ka hem altijd voorzichteg dichtlijmen met een lijmpistool of iets anders. maar het is maar net afhankelijk hoegraag je de update wil;)
 
Gisteren ook eenm besteld bij high pressure. Na jaren met een inferno gespeelt te hebben in een specna arms nu de reaper gen 2 eens proberen,

Als tip voor mensen die bij high pressure bestellen wil ik nog mee geven, bekijk de wisselkoers van paypal, met creditcard bestellen was in mijn geval 40 euro goedkoper door de wisselkoers, die is bij paypal soms voordelig maar meestal niet...
 
WhatsApp Image 2020-08-31 at 20.12.23.jpeg
g7xeNQl

Afgelopen vrijdag eindelijk maar gekocht, ontzettend blij mee tot nu toe! Kan niet wachten tot de eerst aankomende skirm voor mij.
Alleen vroeg ik mij af of de MTW's van winkels die je niet kan aanpassen, water bestendig zijn (tegen regen voornamelijk).
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 3299
g7xeNQl

Afgelopen vrijdag eindelijk maar gekocht, ontzettend blij mee tot nu toe! Kan niet wachten tot de eerst aankomende skirm voor mij.
Alleen vroeg ik mij af of de MTW's van winkels die je niet kan aanpassen, water bestendig zijn (tegen regen voornamelijk).

Een klein beetje regen is niet erg, maar als het echt hard gaat regenen zoals afgelopen zondag op Copperhead, dan kan je beter even iets anders pakken, want dat is niet bevoordelijk voor de levensduur.
 
Een klein beetje regen is niet erg, maar als het echt hard gaat regenen zoals afgelopen zondag op Copperhead, dan kan je beter even iets anders pakken, want dat is niet bevoordelijk voor de levensduur.

Ja dat was echt kut weer. Maar m'n mtw met waterproof electronics had nergens last van.
 
Ja dat was echt kut weer. Maar m'n mtw met waterproof electronics had nergens last van.
Ik heb een Reaper M en een gewone Inferno gen 2. Zondag met mijn Inferno gen 2 zonder waterproof electronics ben ik maar even gaan schuilen, want die begon al raar te doen. Plus uiteindelijk moest ik met een team maatje naar de tandarts, dus het was een kort dagje voor ons
 
Bekijk bijlage 3299
g7xeNQl

Afgelopen vrijdag eindelijk maar gekocht, ontzettend blij mee tot nu toe! Kan niet wachten tot de eerst aankomende skirm voor mij.
Alleen vroeg ik mij af of de MTW's van winkels die je niet kan aanpassen, water bestendig zijn (tegen regen voornamelijk).
Heb zelf een mtw inferno gen 2 zonder de water bestendigheid, veel mee in de regen gespeeld en in een plas met water laten vallen.
Doet het nog uitstekend.
 
Bekijk bijlage 3299
g7xeNQl

Afgelopen vrijdag eindelijk maar gekocht, ontzettend blij mee tot nu toe! Kan niet wachten tot de eerst aankomende skirm voor mij.
Alleen vroeg ik mij af of de MTW's van winkels die je niet kan aanpassen, water bestendig zijn (tegen regen voornamelijk).
Hallo welke replica is dit en welke lengte
Waar heb je deze besteld
Ben zelf ook opzoek naar zo iets en ziet er super uit
 
Ik heb een Reaper M en een gewone Inferno gen 2. Zondag met mijn Inferno gen 2 zonder waterproof electronics ben ik maar even gaan schuilen, want die begon al raar te doen. Plus uiteindelijk moest ik met een team maatje naar de tandarts, dus het was een kort dagje voor ons

Oei! Tand er uit geschoten?
 
Ik heb een Reaper M en een gewone Inferno gen 2. Zondag met mijn Inferno gen 2 zonder waterproof electronics ben ik maar even gaan schuilen, want die begon al raar te doen. Plus uiteindelijk moest ik met een team maatje naar de tandarts, dus het was een kort dagje voor ons
Auw....tand kapot geschoten???
 
Terug
Bovenaan