Beste VSR-10 mogelijk?

TheKiiwii

Member
20 jun 2019
22
1
Trophies
3
Hey mensen,

Ik vroeg me af... wat is volgens jullie de best mogelijke VSR-10 .. met 500fps?
Ik bedoel dus.. scope, inner-barrel, outerbarel, stock, trigger, hop-up, spring... zelfs bb's alles.

Ik zie van die youtubers en die hun kogels vliegen zoooooooo recht echt abnormaal xD en ik wil zien als het binnen mijn budget valt. Dus laat weten van volgens jullie het absoluut beste is.. niet duurste.. maar beste (kunnen de zelfde zijn.. maar niet altijd).

Ik heb momenteel:
AA Hop-up
60graden Bukkin
Maple Leaf hop tensioner
M130 Veer
AA Barel
AA Cylinder Kit
AA Zero Trigger
Maple leaf Crazy jet

En ik heb het gevoelt dat ik echt niet ver schiet.. en vooral vaak opt einde van de dan mijn kogels steeds meer en meer droppen? Is dat normaal of moet ik mijn hop-up trg opdraaien gedurende de dag?
Ik heb ook hop-ups gezien die langs de zijkant of bovenkant kunnen opgedraaid worden.. is dat een aanrader? Want de huidige.. elke keer magazijn er uit halen.. is super onhandig.

Groetjes ^^
 
YouTube spelers zou ik niet als maatstaf nemen tenzij ze ook een video hebben waarin ze precies uitleggen wat er in hun buks zit.
Mooi montage- en voice over werk laat hun schoten er vaak mooier uitzien dan dat ze zijn (je ziet enkel de goede). Neem daarbij dat sommige bekende tubers extra privileges krijgen (of nemen) en het beeld van de echte prestaties van hun buks vertroebeld snel.
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix en campesteijn
Hey mensen,

Ik vroeg me af... wat is volgens jullie de best mogelijke VSR-10 .. met 500fps?
Ik bedoel dus.. scope, inner-barrel, outerbarel, stock, trigger, hop-up, spring... zelfs bb's alles.

Ik zie van die youtubers en die hun kogels vliegen zoooooooo recht echt abnormaal xD en ik wil zien als het binnen mijn budget valt. Dus laat weten van volgens jullie het absoluut beste is.. niet duurste.. maar beste (kunnen de zelfde zijn.. maar niet altijd).

Ik heb momenteel:
AA Hop-up
60graden Bukkin
Maple Leaf hop tensioner
M130 Veer
AA Barel
AA Cylinder Kit
AA Zero Trigger
Maple leaf Crazy jet

En ik heb het gevoelt dat ik echt niet ver schiet.. en vooral vaak opt einde van de dan mijn kogels steeds meer en meer droppen? Is dat normaal of moet ik mijn hop-up trg opdraaien gedurende de dag?
Ik heb ook hop-ups gezien die langs de zijkant of bovenkant kunnen opgedraaid worden.. is dat een aanrader? Want de huidige.. elke keer magazijn er uit halen.. is super onhandig.

Groetjes ^^
Heb wel nog een goeie Vsr te koop