silencer arp556

Olivier Duijvesteijn

Well-Known Member
7 jan 2019
315
36
Trophies
7
ik heb een arp556 en zoek hier een goede silencer voor
Welke is er nou goed
Moet je dit zelf maken of is dit kant en klaar te koop?
Bestaan ze ook met tracer erin?

Hoe maak je een bestaande silencer nog stiller? (Welk materiaal)
 
Je kan volgensmij tot een 32mm silencer kwijt. Over de diameter praten we dan
Dan zit je ook nog als je een aeg hebt ga je de replica echt niet veel stiller krijgen met een demper, het gros van het geluid is in de gearbox.
Voor hpa werkt een demper super, com-bat verkoopt inserts voor je demper waardoor ie echt goed dempt.
Ik heb nu een 35x200mm demper met deze inserts op mn mtw zitten en na een 10-15m hoor je niks meer
 
Je kan volgensmij tot een 32mm silencer kwijt. Over de diameter praten we dan
Dan zit je ook nog als je een aeg hebt ga je de replica echt niet veel stiller krijgen met een demper, het gros van het geluid is in de gearbox.
Voor hpa werkt een demper super, com-bat verkoopt inserts voor je demper waardoor ie echt goed dempt.
Ik heb nu een 35x200mm demper met deze inserts op mn mtw zitten en na een 10-15m hoor je niks meer
Ok thanks dan misschien eerst overstappen naar hpa
 
het gros van het geluid is in de gearbox.

De ARP556 heeft zelfs een loudener voorop zitten. Weet niet of dit ook echt de veroorzaker is, maar hij klapt enorm qua geluid.
Heb mensen gewoon zien schrikken als je vlak naast ze begon te schieten op vol auto.

Dus ik begrijp OP zeker dat hij hem stiller wilt, maar als ik de tracer erop draai, wordt het ook al minder.

P.s. de loudener kun je er simpel van afdraaien, is ook nodig als je er een tracer/silencer erop op wilt.
 
Welkom! Ik heb de amplifyer verwijdert en vervangen door een kleine demper, dit scheelt enorm in geluid. Verder is de arp9 een hele fijne replica!

Zie toevallig bij de introductions hetzelfde verhaal, maar dan met een arp9.

Dus voordat je hpa'ed, eerst je amplifyer/louderner eraf en een acetech lighter S tracer erop schroeven.
Dan kun je altijd nog HPA'en. En rondom je tracer kun je een mock silencer bouwen als je dat leuk vindt.

Maar ik vindt de look zo met compacte tracer al erg mooi.
 
Zie toevallig bij de introductions hetzelfde verhaal, maar dan met een arp9.

Dus voordat je hpa'ed, eerst je amplifyer/louderner eraf en een acetech lighter S tracer erop schroeven.
Dan kun je altijd nog HPA'en. En rondom je tracer kun je een mock silencer bouwen als je dat leuk vindt.

Maar ik vindt de look zo met compacte tracer al erg mooi.
Ja ik heb een tracer ga ff kijken naar een mock silencer ken ik niet
 
Als je de tracer niet mooi vindt, kun je er een huls overheen plaatsen die het geheel dan om een silencer laat lijken. Dat heet dan een mock silencer (neppe silencer).
Maar die silencers zijn vaak wat langer dan zo een tracer unit als de Acetech Ligher S
 
Als je de tracer niet mooi vindt, kun je er een huls overheen plaatsen die het geheel dan om een silencer laat lijken. Dat heet dan een mock silencer (neppe silencer).
Maar die silencers zijn vaak wat langer dan zo een tracer unit als de Acetech Ligher S
Ok maar dan hoeft de inner barrel dus niet zo lang te zijn als de totale silencer? Dat dacht ik