Umarex Glock 17 gen 4 GBB/C02

Wat @Twinfromhell zegt over de mags klopt helemaal.
Dit werkt ook met zijn echte broertje.
Geen mag er in en dan blijft je slede niet standaard in de achterste stand staan of je moet je slide release omhoog drukken.
Leeg magazijn er in, hoort hij normaal naar achter te blijven staan.
Indien niet is idd het palletje wat omhoog komt in je magazijn bij laatste bb versleten.
Kun je vervangen maar echt een kwalijke zaak is het niet.
Wil je dit wel, zul je moeten kijken of deze parts los geleverd worden.
Anders ben je genoodzaakt om een mag revisie setje aan te schaffen.

Mvg Roy aka Smitty
 
Hmmm weird dat de gen 3 mags niet zouden passen.
Ik heb een G17 gen 3 en 4 en wissel daartussen de mags gewoon uit en werken prima.
Andere optie is om een WE G17 mag te kopen(is goedkoper)
Je kunt ze zo gebruiken maar voor de beste werking kun je er een nineball TM Glock gasrouter rubber in plaatsen.
Dit voor de beste seal.
De Umarex heeft een holle gasrouter rubber net als de TM, terwijl de WE een vlakke heeft.

Mvg Roy aka Smitty

ikzelf heb de Umarex Glock17 gen 4 Co2 versie , schiet bizar goed maar met warm weer schiet ie soms iets boven de toegestane limiet , ik ben ok zoek naar een gasmagazijn maar in veel winkels liggen de magazijnen van gen 3 en die passen niet volgens de mensen die deze dingen verkopen , bij Shogun zijn ze uitverkocht , wil ze niet in het buitenland bestellen , iemand nog een idee waar is ze kan halen ?

Groet

Robin
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayer
Ah ok , handig om te weten , heb gisteren iemand gevonden die er een paar in voorraad heeft .

Robin
 
Nog als antwoord op de vraag van deze thread , de co2 versie is er intern wat veranderd waardoor de replica wat hardere klappen kan hebben .

Zojuist bij iemand een gbb magazijn opgehaald en werkt prima , een nette 310 fps en das ok wat mij betreft , toen het erg warm was schoot ik te hard met co2 ook na een paar schoten , er is overigens nog een filmpje waar men het verschil laat zien tussen de co2 en gbb , je ziet dat een bepaald onderdeel iets dikker is zie filmpje :


Check vanaf 5 min daar zie je iets van de interne verschillen .

Robin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Even een reactie op een kwestie magazijnen G17 gen 4 CO2 1.1. of CO2 1.3 of de gbb versie ik vermoedt dat de feeding lip allemaal gelijk zijn en dat de magazijn dat ook zijn???. Maar laat hem niet vallen of breek niet per ongeluk je feeding lip af want dat kost je het gewoon een nieuw magazijn. Probeer al een week lang een feeding lip te vinden maar helaas....... zelf met hulp met diverse airsofters die reageren op mijn vraag is het nog niet gelukt, vijf winkels aangeschreven ook geen geluk. WE magazijn gekocht past niet, zal ook weer net de verkeerde zijn. Het is dat de Glock er zo mooi uit ziet maar anders had ik deze nooit aangeschaft.
 
Heb de umarex g17 co2 zelf ook in bezit. Zit verschil in de magazijnen van de verschillende joule versies. Met de GBB versie geen idee. Erg onhandig is dat.
 
Blijkbaar hoort de WE inderdaad te passen in de VFC/Stark Arms glocks, maar mogelijk dat het komt door de verschillende gens die er uit zijn van de echte glock.
Glock%20Magazine%20Compatibility%20Chart1_zpsfa0tgrvo.png
 
Nou om het verhaal nog mooier te maken, even wat duidelijkheid, ik heb dus een Umarex Glock 17 Gen 4 CO2 1.3 JL versie, deze voor als nog slikt alleen die magazijnen die daar voor gemaakt zijn. Heb net een Umarex Glock 17 Gen GBB magazijn binnen gaan niet werken past maar de slede gaat niet helemaal dicht. Dus volgende week maar hopen dat ze hem om willen ruilen.
Dus conclusie het buitenbeentje in de hele Glock 17 familie is die ik heb. ;-(