Super enthousiast maar helemaal nieuw voor me

Tjeerd1986

Member
3 aug 2020
11
3
Trophies
2
hey allemaal, ik ben ook nieuw hier. Mijn naam is Tjeerd en woon in Den Haag. Ook ik ben enthousiast voor deze sport, en laten we wel zijn, een beetje lichaamsbeweging voor mij kan zeker geen kwaad! Ik weet helemaal niets over airsoft dan wat er al op de websites en youtube staat. Ik zou graag een keertje willen meemaken hoe het in het echt is, iemand tips/advies waar ik in de buurt dit kan proberen en wat ik allemaal moet regelen om dit te kunnen uitoefenen?

alvast bedankt. Tjeerd
 
  • Leuk
Waarderingen: Cor Roemersma
Wil je buiten skirm of cgb spelen of soms iaps of kaartschieten?
 
Ik ben nog niet zo thuis in de afkortingen... Skirm weet ik so wel en lijkt me mega maar ik denk dat je in alles goed moet oefenen en ervaring op doen.
 
hey allemaal, ik ben ook nieuw hier. Mijn naam is Tjeerd en woon in Den Haag. Ook ik ben enthousiast voor deze sport, en laten we wel zijn, een beetje lichaamsbeweging voor mij kan zeker geen kwaad! Ik weet helemaal niets over airsoft dan wat er al op de websites en youtube staat. Ik zou graag een keertje willen meemaken hoe het in het echt is, iemand tips/advies waar ik in de buurt dit kan proberen en wat ik allemaal moet regelen om dit te kunnen uitoefenen?

alvast bedankt. Tjeerd
 
Ja, Tjeerd, voor my is het nieuw. Ook razend enthousiast en benieuwd. Veel plezier. Wie weet: tot ziens.
Gr.
Cor R.
 
HI Tjeerd kom een keer spelen bij Combat City in Leiderdorp. Dat is een binnen locatie en komen vrij vaak "nieuwe" spelers of mensen die nog niet zo lang airsoften. Wij helpen je wel op weg.
Groeten!
Maurice

info: combatcity.nl
 
  • Leuk
Waarderingen: FatAndFurious
HI Tjeerd kom een keer spelen bij Combat City in Leiderdorp. Dat is een binnen locatie en komen vrij vaak "nieuwe" spelers of mensen die nog niet zo lang airsoften. Wij helpen je wel op weg.
Groeten!
Maurice

info: combatcity.nl

OK, thnx voor het bericht. Is idd niet al te ver uit de buurt...

Wat zijn de kosten om een xtje mee te doen (ik heb nog helemaal niks, heb dus nog van alles nodig :p)
 
OK, thnx voor het bericht. Is idd niet al te ver uit de buurt...

Wat zijn de kosten om een xtje mee te doen (ik heb nog helemaal niks, heb dus nog van alles nodig :p)

hoi!'
De meeste organisaties rekenen 20,- per dagdeel of 30 / 40,- voor een hele skirm.
Bij Combat CIty is de vrijdag avond 20,- en de dagskirm van zaterdag of zondag 30,- :)
Mocht je nog gear nodig hebben / replica dan kun je dat daar ook huren.
Kijk anders even op de website daar vind je alle info of stuu rmij even een berichtje
 
welkom op het forum! Mijn beginnershandleiding is al gelinkt, kijk daar vooral naar. Ik denk dat je daar heel veel informatie kan vinden die je nodig hebt.
 
hoi!'
De meeste organisaties rekenen 20,- per dagdeel of 30 / 40,- voor een hele skirm.
Bij Combat CIty is de vrijdag avond 20,- en de dagskirm van zaterdag of zondag 30,- :)
Mocht je nog gear nodig hebben / replica dan kun je dat daar ook huren.
Kijk anders even op de website daar vind je alle info of stuu rmij even een berichtje

Dag Maurice, ik ga zeker een xtje langskomen om het uit te proberen.... ik neem nog even contact met je op.
 
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92
Ik raad je wel aan om (als het bevalt) en je lid bent van de NABV de Boss workshop te doen. Je kunt ook eens langs gaan op het NAC (als introducee) en daar veel info opdoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92