Nieuw hier en dol enthousiast!

Babayaga

Member
30 jul 2020
5
4
Trophies
2
Hallo!

Mijn naam is Robert en kom uit Alphen aan den Rijn.
Mijn eerste airssoftervaring dateert alweer zo’n 10 jaar geleden waarbij ik met een kennis een onwijs vette skirm in België heb gedaan met ongeveer 60 man.

Vervolgens eigenlijk niet veel meer mee gedaan...
Totdat pas geleden bleek dat mijn beste maatje ook altijd al interesse in airsoft heeft gehad en de enthousiasme heeft ons beiden flink heeft aangestoken!
We hebben ons goed ingelezen en nabv lidmaatschap is al onderweg.

Volgende week vrijdag hebben we onze introductie avond bij Combat City in Leiden, spannend!
De verlanglijst aan replica’s die we willen hebben is ook al aardig groot :)
Vandaag heb ik alvast een 1911 “Babayaga” handgun gereserveerd, vandaar mijn profielnaam ;)

Maar goed, hopelijk tot snel op het veld!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
E3362967-2D4E-4959-8E5D-CBB56F374B0E.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Welkom op het forum! Kijk vooral even naar de beginnershandleiding die ik heb geschreven die op dit forum staat!
 
  • Leuk
Waarderingen: Babayaga
hey allemaal, ik ben ook nieuw hier. Mijn naam is Tjeerd en woon in Den Haag. Ook ik ben enthousiast voor deze sport, en laten we wel zijn, een beetje lichaamsbeweging voor mij kan zeker geen kwaad! Ik weet helemaal niets over airsoft dan wat er al op de websites en youtube staat. Ik zou graag een keertje willen meemaken hoe het in het echt is, iemand tips/advies waar ik in de buurt dit kan proberen en wat ik allemaal moet regelen om dit te kunnen uitoefenen?

alvast bedankt. Tjeerd
 
Hallo!

Mijn naam is Robert en kom uit Alphen aan den Rijn.
Mijn eerste airssoftervaring dateert alweer zo’n 10 jaar geleden waarbij ik met een kennis een onwijs vette skirm in België heb gedaan met ongeveer 60 man.

Vervolgens eigenlijk niet veel meer mee gedaan...
Totdat pas geleden bleek dat mijn beste maatje ook altijd al interesse in airsoft heeft gehad en de enthousiasme heeft ons beiden flink heeft aangestoken!
We hebben ons goed ingelezen en nabv lidmaatschap is al onderweg.

Volgende week vrijdag hebben we onze introductie avond bij Combat City in Leiden, spannend!
De verlanglijst aan replica’s die we willen hebben is ook al aardig groot :)
Vandaag heb ik alvast een 1911 “Babayaga” handgun gereserveerd, vandaar mijn profielnaam ;)

Maar goed, hopelijk tot snel op het veld!!

Hallo plaats genoot