Waar is de airsoft community heen gegaan

Ik ben overgeleverd aan dit forum. Ik zit nu met verbazing te kijken naar melding van discord, whatsapp verkoop groepen. :eek:
Van Facebook ben ik op de hoogte natuurlijk, maar daar heb ik nooit echt handig mee geworden. Zit er nu ook weer op vanwege 1 MTC event en wordt steeds door een mede forumlid gewezen als er wat op staat. :D @Peter :D

Als dit forum langzaam aan verlaten wordt, dan blijf ik er op achter. :(

Als ik discord google, lijkt het mij heel veel op ventrilo (CS 1.6 geschiedenis), maar zit dan iedereen steeds de hele tijd te lullen via mics?
Want daar heb ik ook weer geen zin in.

De discord link zag ik bij @Solstice en hoe kom je in die whatsapp groepen? Anders toch maar mee met de tijd gaan.
 
Ik ben overgeleverd aan dit forum. Ik zit nu met verbazing te kijken naar melding van discord, whatsapp verkoop groepen. :eek:
Van Facebook ben ik op de hoogte natuurlijk, maar daar heb ik nooit echt handig mee geworden. Zit er nu ook weer op vanwege 1 MTC event en wordt steeds door een mede forumlid gewezen als er wat op staat. :D @Peter :D

Als dit forum langzaam aan verlaten wordt, dan blijf ik er op achter. :(

Als ik discord google, lijkt het mij heel veel op ventrilo (CS 1.6 geschiedenis), maar zit dan iedereen steeds de hele tijd te lullen via mics?
Want daar heb ik ook weer geen zin in.

De discord link zag ik bij @Solstice en hoe kom je in die whatsapp groepen? Anders toch maar mee met de tijd gaan.

Dan blijven we tenmiste met zijn tweeën achter :D. En dan zou je zeggen dat ik met 32 nog wel mee moet komen met de techniek :rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
Ach, ik ben een ouwe l*l, die ooit begon op FidoNet en UseNet, dus mijn bron van informatie zal ook het forum blijven.
Dat altijd overal, flitsent en immer bereikbaar moeten zijn en direct en ongefiltert een mening moeten spuien binnen nanoseconden hoeft van mij niet, dus ik houd het bij de langzame manier. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter en Dodgy
Als ik discord google, lijkt het mij heel veel op ventrilo (CS 1.6 geschiedenis), maar zit dan iedereen steeds de hele tijd te lullen via mics?
Er zijn wel spraakkanalen maar in principe is alles via chat. Discord is in de basis idd vooral gericht op multiplayer gaming.

De discord link zag ik bij @Solstice en hoe kom je in die whatsapp groepen? Anders toch maar mee met de tijd gaan.

https://chat.whatsapp.com/DqHTOIONhqAJBFnKAiB17s
Dit is een praatgroep voor alles mbt tot airsoft Behalve verkoop. Als je in die groep gaat kan ik je de linkjes wel ff doorsturen van de meeste verkoopgroepen.

Bij mij werkt de discordlink niet (meer)?

Oeps, was maar één dag geldig idd. Heb de link vernieuwd, is nu onbeperkt geldig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy