Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Ben op zoek naar TM MWS magazijnen. Ze lijken overal (behalve dure UK) uitverkocht.
 
Had nog niet gehoord van een PSG-1 GBBR, dus gelijk maar eens gaan zoeken op het www. Naar verluidt wordt deze gepresenteerd op de IWA dit jaar (als het doorgaat) ergens in september. Als deze PSG net zo solide is als de G3 GBBR en een NPAS heeft, dan wacht ik nog lekker even met mijn TM PSG-1 project. TM is toch een stuk minder solide dan de gemiddelde VFC, zelfs al is de hele body al vervangen door een metalen variant.

Ben alleen benieuwd naar het prijskaartje dat eraan komt te hangen aangezien de G3 al 500,- euro kostte. o_O
 
Ben op zoek naar TM MWS magazijnen. Ze lijken overal (behalve dure UK) uitverkocht.

Heb ze gevonden op airsoft Tiger111HK, maar dan de magazijnen van de Type 89. Deze passen ook op de MWS / MTR-16, maar staan op de website van Tiger111HK als Type 89 only.
 
Had nog niet gehoord van een PSG-1 GBBR, dus gelijk maar eens gaan zoeken op het www. Naar verluidt wordt deze gepresenteerd op de IWA dit jaar (als het doorgaat) ergens in september. Als deze PSG net zo solide is als de G3 GBBR en een NPAS heeft, dan wacht ik nog lekker even met mijn TM PSG-1 project. TM is toch een stuk minder solide dan de gemiddelde VFC, zelfs al is de hele body al vervangen door een metalen variant.

Ben alleen benieuwd naar het prijskaartje dat eraan komt te hangen aangezien de G3 al 500,- euro kostte. o_O

Ruim 700,-
https://www.airsoftarms.eu/de/handk...Ib05ZYtCxSTtRmxJo3SUfFhFyS6EeFG0P_mY7x8FI4pq0
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Valt me nog mee eigenlijk. Alleen jammer dat hij zonder de 5 schots magazijn komt zoals een originele PSG-1. Had ook graag de tripod erbij gezien en wat meer info. Maar weet haast wel zeker dat deze in de collectie komt. :D

Dank voor de link.
 
Ik ben aan het overwegen om te beginnen met airsoft. Hartstikke leuk enzo maar ik zie dat de replicas niet allemaal de echte naam hebben.
Bijvoorveeld bij gunfire of taiwangun.
Op de afbeeldingen op mijn telefoon kan ik niet goed zien wat voor een replica t is.

Nu ben ik zelf een beetje aan het zoeken naar een zwarte hk416 of m4 maar kan biet duidelijk krijgen wat wat is
 
Als je bij gunfire zoekt naar de specna arms SA H02 (of 03, etc.) of H20, krijg je de 416 modellen..
 
  • Leuk
Waarderingen: TiltMachine
De gunfire website werkt op mijn telefoon soms ook niet naar behoren. Vaak wel een stuk beter op de pc.

Kijkt een stuk makkelijker met plaatjes er bij
 
  • Leuk
Waarderingen: TiltMachine
Hallo mensen,

Ik vraag me af waar ik magazijnen kan kopen voor mijn KWA LM4 KR9 PTR GBB (M4) in Europa?
En passen er ook andere merk magazijn in deze replica?

Ik ben totaal niet in de merken thuis namelijk, van wat wel en wat niet past.
 
Hallo mensen,

Ik vraag me af waar ik magazijnen kan kopen voor mijn KWA LM4 KR9 PTR GBB (M4) in Europa?
En passen er ook andere merk magazijn in deze replica?

Ik ben totaal niet in de merken thuis namelijk, van wat wel en wat niet past.

Nee, daar passen geen andere magazijnen in.

Wat wel kan is dat de magazijnen verkocht worden onder de volgende andere merknamen:
- KSC, Japans bedrijf dat de ontwikkeling doet. KWA is de merknaam voor buiten Japan.
- PTS, internationale merknaam die gebruikt wordt voor replica's met gelicenseerde markings.
 
Vanaf het begin speel ik al met een Gbb side arm, echter ben ik nu op zoek naar iets dat ik binnen de sniper med kan gebruiken zonder mijn positie te verraden. Een Nbb dus! De mk23 modellen vind ik gaaf, maar ik wil graag iets anders, namelijk een Ruger.

Weet iemand waar ik een KJW Ruger MK2 op greengas kan vinden voor een normale prijs? Alle webshops waar ik normaal spullen bestel hebben hem of niet in het assortiment, of niet op voorraad. Ook mijn google zoektochtje heeft geen hits opgeleverd.

Heeft iemand nog een adres of zal ik moeten wachten tot hij weer ergens te krijgen is? Het liefst ook een plek waar gelijk 1 of 2 extra magazijnen te bestellen zijn.

Edit: het lijkt er op dat ze alleen in c02 te vinden zijn. ik dacht dat er ook greengas versies waren, of heb ik het mis? Al zijn ook deze vrijwel overal uitverkocht binnen europa
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Vanaf het begin speel ik al met een Gbb side arm, echter ben ik nu op zoek naar iets dat ik binnen de sniper med kan gebruiken zonder mijn positie te verraden. Een Nbb dus! De mk23 modellen vind ik gaaf, maar ik wil graag iets anders, namelijk een Ruger.

Weet iemand waar ik een KJW Ruger MK2 op greengas kan vinden voor een normale prijs? Alle webshops waar ik normaal spullen bestel hebben hem of niet in het assortiment, of niet op voorraad. Ook mijn google zoektochtje heeft geen hits opgeleverd.

Heeft iemand nog een adres of zal ik moeten wachten tot hij weer ergens te krijgen is? Het liefst ook een plek waar gelijk 1 of 2 extra magazijnen te bestellen zijn.

Edit: het lijkt er op dat ze alleen in c02 te vinden zijn. ik dacht dat er ook greengas versies waren, of heb ik het mis? Al zijn ook deze vrijwel overal uitverkocht binnen europa

In Griekenland gevonden en in stock
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Vanaf het begin speel ik al met een Gbb side arm, echter ben ik nu op zoek naar iets dat ik binnen de sniper med kan gebruiken zonder mijn positie te verraden. Een Nbb dus! De mk23 modellen vind ik gaaf, maar ik wil graag iets anders, namelijk een Ruger.

Weet iemand waar ik een KJW Ruger MK2 op greengas kan vinden voor een normale prijs? Alle webshops waar ik normaal spullen bestel hebben hem of niet in het assortiment, of niet op voorraad. Ook mijn google zoektochtje heeft geen hits opgeleverd.

Heeft iemand nog een adres of zal ik moeten wachten tot hij weer ergens te krijgen is? Het liefst ook een plek waar gelijk 1 of 2 extra magazijnen te bestellen zijn.

Edit: het lijkt er op dat ze alleen in c02 te vinden zijn. ik dacht dat er ook greengas versies waren, of heb ik het mis? Al zijn ook deze vrijwel overal uitverkocht binnen europa


De KJW MK2 is inderdaad ontwikkeld als een CO2 versie maar de green gas magazijnen van de MK1 passen er ook in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Heren,

Ik ben opzoek naar een floor plate voor mijn Glock 17 magazijn. Ik heb de Gen5 Replica maar de reserve magazijnen komen met de verkeerde floor plate :namenlijk floorplate 3206 (gen 4 stijl)
 
€ 22,19 49%OFF | Tactische Schieten Apparatuur Airsoft Paintball Masker Veiligheid Beschermende Anti-Fog Goggle Volgelaatsmasker Met Zwart/Geel/schoon Lens https://a.aliexpress.com/_BTo2mz

Weet iemand of hier ook een gekeurde versie van te vinden is? Het design en de grootte maken hem ideaal met een helm en het ziet er strak uit.

Echter heb ik nooit een ander bedrijf zoiets zien maken, lenzen komen zo te zien ook niet overeen met dye of iets dergelijks. Heeft iemand een idee?


niet vergeten dat deze lensen niet officieel rated zijn voor airsoft, wat er ook beschreven staat. ik zou het dus ook niet afraden hiermee te spelen.