G&G CM16 Wild Hog 9" upgraden

Lekkere haatreactie ook. Iig bedankt voor jou toevoeging

Gezien je zelf nog reageert. Ik vind dat je wel heel makkelijk de slachtoffer kaart trekt. Het blijft gewoon nog steeds het embedden van andermans video's en doen alsof je zelf de maker bent van alles. Daarbij komt dan nog dat je ook informatie neerzet die niet klopt en waardoor het op mij doet overkomen alsof je er nou ook niet veel van weet. Prima dat je dit soort sites wilt maken, maar ook met blogs, nieuws, whatever het is, moet je ook wat onderzoek doen en jezelf inlezen voordat je alles maar erop gooit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en ICuThiNk81
Daar zijn wij inmiddels mee bezig, ook met behulp van vrienden die content maken.

Tis absoluut geen slachtoffer rol. Mensen mogen de site bezoeken, als ze het niks vinden, dan kijken ze ergens anders.

Maar ik denk dat nieuwe opzet heel interresant kan zijn. Misschien verrast het je wel Rebel..
 
Daar zijn wij inmiddels mee bezig, ook met behulp van vrienden die content maken.

Tis absoluut geen slachtoffer rol. Mensen mogen de site bezoeken, als ze het niks vinden, dan kijken ze ergens anders.

Maar ik denk dat nieuwe opzet heel interresant kan zijn. Misschien verrast het je wel Rebel..
Ik ben benieuwd. En ja, je kan het een haatreactie noemen.. maar ik vind het dan ook erg asociaal tegenover de content makers, welke vaak tientallen uren in onderwerpen steken. Fijn dat inmiddels jullie zelf ook in zien dat het niet de way to go is!:)
 
  • Leuk
Waarderingen: ICuThiNk81
Daar zijn wij inmiddels mee bezig, ook met behulp van vrienden die content maken.

Tis absoluut geen slachtoffer rol. Mensen mogen de site bezoeken, als ze het niks vinden, dan kijken ze ergens anders.

Maar ik denk dat nieuwe opzet heel interresant kan zijn. Misschien verrast het je wel Rebel..

Prima en het gaat niet om de site bezoeken het gaat erom hoe je andermans content neerzet als eigen. Niks mis met een een nieuws site of verzamel site over de hobby. Voor modelbouw gebruik ik scalemates, gigantische verzamelsite over alles modelbouw en die is super handig omdat je snel kan vinden hoe oud een model is enzovoort.
 
't spul even uit elkaar gehaald.

Oorzaak: een gescheurde O-ring (die in de piston head)

Zou dit gewoon domme pech zijn of zou er iets anders in het spel zijn waardoor deze gescheurd kan zijn?
 
Kan dat ie oud/droog is geweest, of inderdaad gewoon pech dat ie klem heeft gezeten met er in doen oid