Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Je hebt wel de moeite genomen.

Mk23 ziet er zo netjes uit.
Dacht ff dat je een frontgrip aan je silencer vast had gemaakt :rolleyes:haha

(kleine opmerking, magazijnen kan je beter zonder bb`s er in weg leggen. Dit is namelijk slecht voor je veren om constant onder spanning te liggen.)
 
Je hebt wel de moeite genomen.

Mk23 ziet er zo netjes uit.
Dacht ff dat je een frontgrip aan je silencer vast had gemaakt :rolleyes:haha

(kleine opmerking, magazijnen kan je beter zonder bb`s er in weg leggen. Dit is namelijk slecht voor je veren om constant onder spanning te liggen.)
Ja ik zat net te kijken naar die foto's, en dacht exact het zelfde.. that can't be good

Straks ff ruzie maken hier met t vrouwtje en t zooitje even leegpompen op een schoenen doos van haar nieuwe schoenen! ;P
 
Mooie kast Rick! Hier is vandaag een kleine levering van Powair6 binnen gekomen:

20200616_165100.jpg


I know, deze tracer verdient nog een upgrade, maar de bankrekening en ik vonden het zo wel even mooi geweest :oops:
 
  • Leuk
Waarderingen: Rickmans
Je hebt wel de moeite genomen.

Mk23 ziet er zo netjes uit.
Dacht ff dat je een frontgrip aan je silencer vast had gemaakt :rolleyes:haha

(kleine opmerking, magazijnen kan je beter zonder bb`s er in weg leggen. Dit is namelijk slecht voor je veren om constant onder spanning te liggen.)

Zo..

Eerste magazijn inhoud door heel de kamer.. o_O
Ik onderschatte even de wel heel heftige BB-Ejaculatie die optreed als je dat palletje opzij trekt..
Had ik kunnen weten, maar oke..

You live, You learn..:D
 
Wel wat nuttigs gehaald van t weekend, want daar ik om de hoek van een politiebureau zit heb ik graag mn spulletjes ook ècht goed op orde! Paar putten in mn zeil van toen ik m niet meer kon tillen na heel de galerij over te sjouwen dat klereding..
Bekijk bijlage 3140

Ik was eerst ook heel blij dat ik mijn wapenkluis had bewaard (3 verhuizingen :D), maar hij begint nu wat klein te worden voor de collectie.
Zeker als je de achterste wilt hebben en alles eruit moet trekken.
 
Zo..

Eerste magazijn inhoud door heel de kamer.. o_O
Ik onderschatte even de wel heel heftige BB-Ejaculatie die optreed als je dat palletje opzij trekt..
Had ik kunnen weten, maar oke..

You live, You learn..:D
Wat is naar jouw idee eigenlijk een
Ik was eerst ook heel blij dat ik mijn wapenkluis had bewaard (3 verhuizingen :D), maar hij begint nu wat klein te worden voor de collectie.
Zeker als je de achterste wilt hebben en alles eruit moet trekken.
Ja k zie mezelf dat ook veel te snel voor elkaar krijgen, met mn impuls aankoop afwijking..
Maar deze is best hoog dus ik kan er misschien een verdieping idee in maken. Anders wordt het weer even marktplaatsen..
 
Het is mij allemaal te duur op het moment, maar ik vond hem ook wel heel interessant. Zeker door de nieuwe QC spring systeem dat ze hebben gebouwd. Ik zie er graag een review van.

Jup, voornamelijk de reden waarom ik het over de LCT heb gekozen, alsook de iets lagere prijs.
 
He hi hallo,

Deze week eindelijk mijn SA H06 M binnen gekregen en de Glock 17 gen 5 van umarex. Fantastische apparaten.
Hier een link naar wat ik nu allemaal heb : Link
Op de foto missen alleen de brandit 14 gaats schoenen en de wel befaamde schedel balaklava
 
Afgelopen 3 weken rustig aan wat spulletjes binnen gekregen ivm nieuwe loadouts.
Nieuwe WAS RPC in Tan en Multicam met bijbehorende belt en pouches.
Inspiratie opgedaan bij een LMB Pathfinder.
Hun loadout is geen vast gegeven maar een persoonlijke voorkeur.
Wel zijn ze afhankelijk van waar er ingekocht word.
Tevens zit er op de C8NLD zonder UGL de eerste geproduceerde alu rail
Enjoy

Mvg Roy aka Smitty


 
earmor opsmen M32 headset en bijbehorende ptt

de eerste impressie is een goede! zaterdag maar een goed proberen tijdens onze besloten jaaropening!

wat zijn je ervaringen tot nog toe? Nog steeds goed? Ben namelijk op zoek naar een vervangjng voor mijn bowman evo van midland die stuk is...
 
wat zijn je ervaringen tot nog toe? Nog steeds goed? Ben namelijk op zoek naar een vervangjng voor mijn bowman evo van midland die stuk is...

Op zich prima.. maar ik geloof dat het een hit or miss product is. Sommige units werken prima en andere hebben de ene storing na de andere.
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
Eindelijk binnen uit Taiwan, mijn SFC Double Bell VSR-10 met real wood stock. Alle upgrades zijn van TNT. Uiteraard gelijk wat konijnenvoer aangehangen, bipod eronder, cheek rest en een 3-12 x 50 scope gemonteerd.

GEDC0008.JPG
 
Weer nieuwe speedloader gekocht. Deze keer van TM voor pistol. Hopelijk gaat deze iets langer mee.