G&G CM16 Wild Hog 9" upgraden

Beste Mark,

op onze site hebben wij ook al enkele duidelijke video's omtrent upgrades. 1 ervan gaat ook over het afstellen van de AOE.
https://airsoftpagina.nl/2019/03/19/hoe-pas-ik-de-aoe-correct-aan/

Wellicht helpt dit je ook al?

"Wij", je embed gewoon een video van youtube, zeg dat dan. Voor de rest heel leuk om video's neer te plempen over een subject waar je totaal geen benul van hebt. Bijvoorbeeld de wide vs tight bore barrel, het verhaal van amped klopt niet en dus is het ook nog eens foute informatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en JWieleman
2 tanden er af gehaald. M120 spring er in en AOE aangepast.

Resultaat is avg 1.04 joule (296fps met .25)

Zijn deze resultaten te verwachten? Had hoger verwacht met een m120
 
  • Leuk
Waarderingen: ICuThiNk81
Handige tips , leuk opgezet verders , heb zelf een G&G GM16 wildhog , vind het zelf nog te tricky om hem uit elkaar te halen , nou is daar verder ook geen reden voor maar als je ziet wat er allemaal fout kan gaan .

Het is mij allemaal goed afgegaan. Ik raad wel af om de motor en gears te gaan upgraden als je nog niet veel ervaring hebt. Kwam bij mij veel meer bij kijken dan ik had gehoopt.

Goede upgrades zonder de gearbox uit elkaar te halen is sowieso een nieuwe barrel en bucking. Zo houd je ook nog je garantie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik heb de GM variant daar zijn wat componenten iets beter geloof ik en gebruik een 7.4 lipo , schiet 50+ en schiet zeer consistent nu dus zolang hij blijft zoals nu blijf ik er nog even af
 
Ik heb de GM variant daar zijn wat componenten iets beter geloof ik en gebruik een 7.4 lipo , schiet 50+ en schiet zeer consistent nu dus zolang hij blijft zoals nu blijf ik er nog even af

Aan de binnenkant zijn ze identiek. Daarom heb ik ook voor de CM variant gekozen. Lichter en nog steeds zeer stevig.

Mijn replica schoot ook goed uit de box maar ik heb hem vanaf het begin al gekocht met de intentie om te upgraden.

Als je tevreden bent met hoe die nu presteert zou ik er inderdaad even van af blijven.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Beetje offtopic heb gekeken of er toch nog wat meer verschillen waren want GM is nieuw toch aanzienlijk duurder , in dit filmpje zie je wel wat verschillen zoals het motortje en verschillende componenten zijn voorzien van verschillende materialen .
Ben maar een leek op aeg gebied hou voltage zo laag mogelijk ivm slijtage , een rof van 14 vind ik zeer redelijk en fps fluctueert rond de 5 fps , 55 meter red ik dus alles word nagekeken pas als ie echt minder word .

Overigens wat maken die wild hogs een heerlijk geluid he ?

Goed weekend

Robin
 
Beetje offtopic heb gekeken of er toch nog wat meer verschillen waren want GM is nieuw toch aanzienlijk duurder , in dit filmpje zie je wel wat verschillen zoals het motortje en verschillende componenten zijn voorzien van verschillende materialen .
Ben maar een leek op aeg gebied hou voltage zo laag mogelijk ivm slijtage , een rof van 14 vind ik zeer redelijk en fps fluctueert rond de 5 fps , 55 meter red ik dus alles word nagekeken pas als ie echt minder word .

Overigens wat maken die wild hogs een heerlijk geluid he ?

Goed weekend

Robin

Hmm misschien had ik het verkeerd. Maakt voor mij niet veel uit, volgensmij is er niet veel meer stok in mijn AEG :p

Het maakt inderdaad een fantastisch geluid!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
"Wij", je embed gewoon een video van youtube, zeg dat dan. Voor de rest heel leuk om video's neer te plempen over een subject waar je totaal geen benul van hebt. Bijvoorbeeld de wide vs tight bore barrel, het verhaal van amped klopt niet en dus is het ook nog eens foute informatie.


En dan ook nog eens zonder bronvermelding, want theairsofttech heeft echt leuke videos en verdient wel wat meer respect imo, dit is gewoon shameless clickfarming :) iemand die rijk wilt worden van advertenties naar een "luie" website.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Hmm apart,

Een maand geleden mijn replica maar weer eens uit de kast gehaald. Schoot ongeveer 1.1 joule.

Vandaag weer uit de kast, even alles afstellen voor de skirm van aankomende zaterdag. Tot mijn verbazing: Nu schiet hij 0.55 joule.

Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen/waar ik naar zou kunnen kijken? Ben bang dat ik dit niet meer opgelost krijg voor zaterdag.
 
Hmm apart,

Een maand geleden mijn replica maar weer eens uit de kast gehaald. Schoot ongeveer 1.1 joule.

Vandaag weer uit de kast, even alles afstellen voor de skirm van aankomende zaterdag. Tot mijn verbazing: Nu schiet hij 0.55 joule.

Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen/waar ik naar zou kunnen kijken? Ben bang dat ik dit niet meer opgelost krijg voor zaterdag.

gespannen weg gelegd, air seal mogelijk veranderd?