Project: mijn verzameling en andere projecten

23-6-2019: update collectie


9fBaNR5.jpg

V.L.N.R: lct pp-19-01,lct aksu daytona, e&l aksu, cyma cm076B, e&l alpha ak-105, realsword type 56, e&l aims, tweemaal dragon dg-47



tqZJUV2.jpg


9XC7Ej6.jpg



r6kGGxL.jpg

V.L.N.R bovenrij: we g17, cheapo revolver op gas, we makarov,Tokyo marui hicapa 5.1, Marushin fn 5-7, secutor g-II, jg mp5, a&k lr300, g&g fn f2000, lct lr-4


eiSgaty.jpg


zcyldVH.jpg


Vandaag weer een korte update van de collectie. Er is niet heel veel aan veranderd, de belangrijkste toevoegingen zijn de lct pp-19-01, de g&g fn f2000 en de marushin 5-7.

De pp-19-01 is een 9mm smg uit Rusland op basis van het ak platform. Waar iedereen en hun moeder lelijke (airsoft) 9mm smgs van m4's aan het maken zijn, waren de echte Russen en lct hiermee de tijd vooruit. Dit is een zeer fijn in de hand liggende replica van lct. Zoals bijna alles wat ze maken is het weer een fraai kunststukje en een mooie toevoeging aan de collectie.

De G&g fn f2000 was een impulsaankoop uit pure interesse om deze op te knappen. De f2000's staan bekend als mooi gemaakte replicas ( of ze ook mooi zijn verschillen de meningen over), maar intern zijn ze rottig. Dat komt voornamelijk doordat door een ontwerpfout de single shot stand van deze replicas vaak faalt. Gelukkig is er nu een aftermarket optie die dit verhelpt. Ik heb die hopelijk spoedig binnen en dan is deze weer helemaal netjes.

De marushin 5-7 was een gift van iemand die ervanaf wilde. Het is een prachtige replica met een aantal interessante ontwerpkenmerken. Zo is de rail waar de slide op glijd. Er is ook geen inner of outer barrel, het is 1 solide loop. Ook is de bucking een zeer specifiek ontwerp, niet zoals de nu standaard vsr-10 ontwerp. Helaas is de slidecatch afgebroken, dus het is vooral een muurhanger.
 
nice, ben erg benieuwd naar de F2000, is toch nog steeds eentje die ik stiekem wil.
Goed nieuws, de onderdelen zijn binnen en ik heb ze geïnstalleerd. Het werkt nu weer top, details hoor je volgende week.

als de 5-7 toch een muurhanger is, doe je hem niet weg? ;)

Het is een gift, die doe ik niet zomaar weg. Bovendien is die daar ook te leuk voor.
 
Goed nieuws, de onderdelen zijn binnen en ik heb ze geïnstalleerd. Het werkt nu weer top, details hoor je volgende week.



Het is een gift, die doe ik niet zomaar weg. Bovendien is die daar ook te leuk voor.


Whaha, begrijpelijk. Is ook een mooi dingetje!
 
24-11-2019: update collectie
inCNocl.jpg

Boven: Realsword Dragunov, Tweemaal dragon dg-47
V.L.N.R: Ares ppsh, e&l alpha ak-105, Realsword type 56, Cyma cm076B, lct aksu daytona, lct pp-19-01, e&l aksu, VFC m4A1.
Pistolen, boven naar onder, links naar rechts: WE G17, Gun heaven Nagant m1895, cheapo gg revolver, hawsan sawnoff shotgun, we makarov, tm hicapa 5.1


8LsuK89.jpg


V.L.N.R: Ares ppsh, e&l alpha ak-105, Realsword type 56

SicOQ43.jpg

Cyma cm076B, lct aksu daytona, lct pp-19-01, e&l aksu

XY2yge4.jpg

VFC m4A1. Pistolen, boven naar onder, links naar rechts: WE G17, Gun heaven Nagant m1895, cheapo gg revolver, hawsan sawnoff shotgun, we makarov, tm hicapa 5.1
 
14-2-2020: update collectie
8yeXuMV.jpg

Vlnr: Tokyo Marui recoil shock aks-74U, E&L aks-74U, LCT Daytona aks-74U, LCT pp-19-01, Realsword type 97B, Ares ppsh-41, haw san sawn off,WE makarov, Wingun nagant revolver, WE tt-33, WE g-17, Tokyo Marui hicapa, random gas revolver

YpD9tnR.jpg

E&L ak105 gezenitcod, LCT g3, Dragon dg-7, cyma cm077B, LCT aks-74, Realsword type 56, vfc m4a1

Het was weer tijd voor een update. Grote toevoegingen deze keer zijn het terughalen van mijn type 97B , een Tokyo Marui Recoilshock aksu als backup voor mijn Daytona aksu en een LCT g3.

Zoals je misschien weet veranderd mijn collectie regelmatig. Enige tijd geleden had ik een realsword type 97 B. Geweldig ding, maar wilde niet feeden. Toen heb ik het weggedaan en heb daar altijd spijt van gehad. Toen kwam er weer een type 97B langs, samen met een tm recoilshock aksu. Toen begon het wel weer te kriebelen. Ik ging echter voornamelijk voor de tm recoilshock aksu, want ik wilde graag ervaren hoe de recoil daarvan vergeleek met die van mijn daytona. Je kan raden: goed genoeg want hij staat bij mij in de kast. Goede deal gemaakt voor beiden, want ik kon de type 97 niet achterlaten. Thuis kwam ik erachter dat ik mijn eigen replica had terugekocht van degene die het van mij had gekocht. Kortom, moest zo zijn, ik ben er blij mee.
 
bestaat de 74u als NGRS? damn ik was vandaag aant denken dat ik een 74u wou halen in de toekomst om ook eens met een loadout te gaan spelen.
 
bestaat de 74u als NGRS? damn ik was vandaag aant denken dat ik een 74u wou halen in de toekomst om ook eens met een loadout te gaan spelen.

Ohwja die bestaat en is zeer leuk. Het klapt niet zo hard als een gbb, of een daytona, maar is wel merkbaar.

btw: vanavond komt er een nieuwe video waarin ik door mijn hele collectie ga, in 4k. Mocht je willen weten wat ik nu in de kast heb staan, subscribe dan vooral op mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCm1haz0GExfOEf4WodllQlQ?view_as=subscriber
 
18 mei 2020: update collectie, maar nu in videovorm

Nu dat ik een youtube kanaal heb kan ik mijn collectie updates ook in videovorm doen. Dus hierbij wat ik in mijn kast heb staan in glorieuze 4k. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

 
Terug
Bovenaan