Nieuwe webshop

6 mei 2020
13
9
Trophies
2
Hallo allemaal,

Wij hebben sinds kort onze webshop geopend (misschien heb je de banner wel gezien) en wij willen jullie vragen om een kijkje te nemen op onze site en ons te laten weten wat jullie er van vinden.
Wij hebben een aantal vragen voor u als u onze website wilt bekijken:
  1. Welke productgroep mist u? *
  2. Wat vind u van het uiterlijk van de webshop?
  3. Wat vind u van de prijzen bij ons ten opzichte van andere webshops
  4. Welke producten zou u graag (meer) zien
  5. Heeft u nog andere tips of opmerkingen voor ons?
* = Wij mogen geen airsoftapparaten verkopen ivm de WWM

Link naar onze webshop: webshop.cqb-twente.nl

U kunt uw antwoord(en) reageren in dit topic of mailen naar thomas@cqb-twente.nl.
Als dank zouden wij tegemoet komen met een tegoed bon.

Met vriendelijk groeten,

Thomas Klaassen
CQB Twente
thomas@cqb-twente.nl
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Hai,

Dingetje wat me meteen opviel miesschien het winkelmandje de kosten laten zien inclusief btw? Of die optie aanwezig maken want kan me voorstellen als je dingen besteld en je wilt weten hoeveel je kwijt ben is dit wel handig om direct te zien Ipv. Winkelmandje -> Winkelmandje bekijken -> Naar beneden scrollen. Dit maakt je User experience ook een stuk beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Hai,

Dingetje wat me meteen opviel miesschien het winkelmandje de kosten laten zien inclusief btw? Of die optie aanwezig maken want kan me voorstellen als je dingen besteld en je wilt weten hoeveel je kwijt ben is dit wel handig om direct te zien Ipv. Winkelmandje -> Winkelmandje bekijken -> Naar beneden scrollen. Dit maakt je User experience ook een stuk beter.
Is aangepast, dankjewel!
 
Ik heb site bekeken en voor de meeste producten ben je iets duurder uit bij jullie. Tevens is het aanbod ook niet super dat ik als ik verschillende dingen nodig heb alles bij jullie kan halen. Dan moet ik bij meerdere zaken kopen (logisch, nieuwe zaak dus dan heb je nog niet veel).

Ik zou homepage andere inrichten mbt nieuwe producten, nu is die geheel daarmee gevuld. Doe acties etc eroo zetten (koop 5 flessen bbs voor prijs van 4 oid)
 
  • Leuk
Waarderingen: Indoor Airsoft Twente