23-24 mei | Crossroads (Valburg)

Joris

Well-Known Member
26 jun 2017
872
633
Trophies
24
Op 23 & 24 mei organiseert de organisatie Critical Hit een TacSim training op hun locatie Crossroads (in Valburg).

Tactical Airsoft Training Simulatie
I.v.m. Met de tijdelijke corona maatregelen mogen Airsoft Skirms geen wedstrijd elementen bevatten.
Daarom zijn Tactical Arcade Skirms voorlopig niet toegestaan.

Daarom zullen alle Airsoft Events, Tactical Airsoft Training Simulatie evenementen zijn
(totdat de corona maatregelen worden versoepeld).

Events Tactical Airsoft Training Simulatie Of wel TacSims waarbij alle missies en opdrachten train elementen hebben. En na elk deel zullen we een evaluatie houden.

Tijdsplanning van de Skirm in 2020
08:30 / 09:15 – Poort open / Aanmelden
08:15 / 09:10 – Gear transport
08:30 / 09:15 – FPS / Joule
12:15 / 12:30 – Pauze / Lunch
16:00 / 16:30 – Einde Skirm

Meer informatie & Tickets
Zaterdag 23 mei: https://critical-hit.nl/product/23-05-tac-airsoft-training-en-simulatie/
Zondag 24 mei: https://critical-hit.nl/product/24-05-tac-airsoft-training-en-simulatie/
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix
Ben eergisteren naar de eerste editie geweest. Aanrader. Je trained echt, goede sfeer, en de 1,5m wordt goed gehandhaafd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Joris
Hm, klinkt wel interessant. Collega's durven niet dus ik zou dan alleen zijn.
 
Tot zondag! 5 semi noobs uit Brabant, je herkent ons vanzelf. Mogelijkheid tot lenen van een porto op locatie trouwens?
 
Me prima vermaakt vandaag! Goed geregeld in zowel organisatorisch als coronatechnisch oogpunt. Bedankt!
 
Ik was er zaterdag en heb me ook prima vermaakt ook al was ik alleen. Chille mensen, wel pittig veld omdat het zo vol gegroeid is.
We zaten aan de kant die vrij open was en het andere team in het vol begroeide stuk waardoor het vrij pittig was om de objectives te halen omdat je gewoon niemand zag haha.
 
Er zitten ook veel ghillies snipers op het veld, dat maakt het extra uitdagend wanneer alles zo begroeid is.