Even voorstellen - Rick - Rotterdam

Rickmans

Active Member
10 mei 2020
43
19
Trophies
4
Hallo allemaal..

Rick hier uit Rotterdam. Laatbloeier geloof ik met mn bouwjaar 79, of valt dat mee?

Ik kan nog met veel plezier terugdenken aan achter op het landje oorlogje spelen als klein kereltje, met gevonden ganzeneieren als handgranaten.. die konden ze niet ontkennen dat ze een hit hadden!☝

Later aantal keer paintball gedaan, waar ik altijd heel blij van werd.
Dat hele airsoft had ik geen idee van dat dat in Nederland zo leefde, tot mijn broer er over begon vorig jaar, en ik ook een collega betrapte op een airsoft foto.

Dan al die Silo, Novritsch etc. filmpjes op YouTube en Facebook, dat heeft me toch wel de kriebels gegeven zeg maar.
Mijn trip naar New York ging niet door, (thanks a lot Coronavirus) dus om mezelf te troosten even los gegaan en een mooie HK 416 A5 en Glock18 gescoord.
A-TACS camo kleding had ik al wat dingen van, (sowieso gewoon een leuk printje voor vrije tijd buiten) dus dat scheelt weer een investering.

Ja en toen zat ik in mn kamertje met m'n kitje, want Corona quarantaine.. beetje jammer.. tot afgelopen week bleek dat er weer (beperkt) wat gedaan mag worden, toch?

Ik kende alleen NABV, maar dit hier ACN is volgens mij meer (inter)actief, en handig voor contacten leggen.
Ik ga het forum eens doorspitten, maar suggesties voor spulleboel, tips, skirms, teams, whatever.. is allemaal welkom. Eerlijk gezegd nog niet eens gekeken of mn mn broer hier al zit, zo nee, dan laat ik hem ook gauw registreren.
Ik ben zodra de grenzen open zijn nogal mobiel (wil gewoon graag weer er uit ook na lockdown), ook internationaal, want voordelige auto regeling van de zaak dus dat is wel lekker, en vergroot de opties.

Nou hopelijk tot gauw ergens!!! en als je wat nuttigs/ informatiefs/ leuks voor me hebt dan graag dus☝
 

Bijlagen

  • 345798_Glitch4.jpg
    345798_Glitch4.jpg
    627,8 KB · Weergaven: 286
Welkom! 41 valt mee hoor, ken genoeg spelers die daar al een aantal jaren overheen zijn en net zo goed mee komen als iedereen.

Zitten er overigens ook van op het forum hier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rickmans
Kuch ik dacht dat je bedoelde dat je 79 jaar oud was, niet van 79.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Welkom.

De oudste die ik tot nu toe ben tegen gekomen was trouwens 67 jaar. Dus alles is mogelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayer
Hoi! Welkom hier. Leeftijd valt wel mee hoor ;) Er wordt gespeeld door jongens die net 18 zijn, maar er lopen ook vakmannen van over de 50 rond hoor! ;)
 
Hoi! Welkom hier. Leeftijd valt wel mee hoor ;) Er wordt gespeeld door jongens die net 18 zijn, maar er lopen ook vakmannen van over de 50 rond hoor! ;)
Ja dat is mooi
Ben ik iig niet heel opvallend.. trouwens met mn bril en masker op lijk ik net 18

Ik wordt alleen niet goed van die USPS zending van mn mooie chest rig, die al 3 weken op dezelfde status staat

Als ik die heb ben ik wel redelijk compleet en kan k concreet wat gaan plannen..
Mn broer heeft connecties met een actieve airsofter, en als die niet opschiet ga ik hier eens actief polsen, ik zag al een topic met ergens waar je landelijk op kan aanmelden om mee te doen in dat team..
Ben ff de naam kwijt, maar komt goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
jongens van 18/19 zoals ik zijn vooral actief met indoor en veel sprinten. maar een dagje outdoor is ook lekker.
welkom op het forum
 
Welkom van een 58 jarige met diverse blessures/kwetsuren ;-)