Mijn nieuwe airsoftkanaal, de AirsoftKameraad

Maffo

Well-Known Member
4 sep 2016
1.232
896
Trophies
17
Hallo allemaal,

Velen van jullie kennen mij van dit forum of van de beginnershandleiding. Al heel lang dacht ik erover na om een airsoftkanaal te beginnen over Russische airsoft op Nederlandse bodem en beginnen met airsoft.

Door de omstandigheden heb ik nu de knoop doorgehakt. Ik heb ik de laatste tijd videos gemaakt om het kanaal te vullen. Nu heb ik er genoeg gemaakt om het met jullie allemaal te delen.

Waarom dit airsoftkanaal?

Dit kanaal is er vooral om iedereen verder te helpen met airsoft, maar stiekem is het een geheim wapen om jullie allemaal tot Russofters te maken. Het is een Nederlands kanaal, omdat de informatie toch vooral voor ons Nederlanders relevant is en er zijn al genoeg engelstalige airsoftkanalen.

Wat kan je op het kanaal verwachten?

Op mijn kanaal zie je het volgende langskomen:

> Replica reviews van nieuwe en oude (Russische) replica's

> Kit/uitrustingsoverzichten om je op weg te helpen met nieuwe Russische kits

> Tech/sleutelvideo's om sleutelen te leren en met mij mee te kijken

> Beginnertips, maar dan in videovorm

> Budget airsoften, want het is al duur genoeg

> guides

> en nog veel meer!


Er staan al diverse videos klaar om te bekijken en er zullen er nog een hoop volgen. Ik probeer elk weekend iets nieuws voor jullie te posten. Subscribe voor meer!

https://www.youtube.com/channel/UCm1haz0GExfOEf4WodllQlQ/
 
Laatst bewerkt:
heel vet maffo, ook leuk het rusfed tintje eraan. Geabonneerd en Keep up the good work
 
  • Leuk
Waarderingen: Maffo
Leuk Maffo!
Ik ben al een tijdje aan het overwegen om een kanaal te maken rond de assault speelstijl, omdat ik dat nogal mis op YouTube.

En dan niet zoals de meeste YouTubers coole momenten aan elkaar plakken of een bepaald verhaal proberen te vertellen, maar eigenlijk veel meer op het tactische in gaan.

Een hele spawn laten zien, vertellen wat ik wist, wat de objective was, waar op de map wie was, welke keuzes ik maakte, wat er beter kon, etc. Een soort van play by play waar je echt wat van kan leren.

Ik heb laatst wat materiaal geleend om het uit te proberen maar covid strooide roet in het eten.

Ik hoop dat je kanaal een publiek op pikt en je video's blijft maken!
 
  • Leuk
Waarderingen: RG.
Gameplay videos zijn weer een heel anders beest. Makkelijk schieten, maar om de juiste beelden te maken en monteren is moeilijker.

Misschien dat ik het ook ooit uitprobeer om wat skirms te schieten, ik hoop dat het je lukt!
 
Ooit wil ik ook nog eens een AKS 74U gbb met bijbehorend Russische kleding en passende side arm .

Effe sparen en eerst maar eens kijken wanneer we mogen skirmen .

Robin
 
Het is nooit te laat om een mooie Russische kit te beginnen Robin!
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayer
precies op tijd Martin, deze avond komt er een nieuwe video! Bedankt voor de sub.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinolie4