Even voorstellen! Nieuwkomer uit Amersfoort.

Een 11.1 lipo is leuk en kan je opzich als een upgrade zien, maar ga er wel van uit dat de meeste standaard gearboxen het op geven na een tijdje. Een stuk sneller dan met 7.4 lipos.

Zeker als je 1 gun mee hebt zou dat zonde zijn van je dag. Als je eenmaal meer van het zelf bouwen bent kan het altijd nog.

Op hobbyking.com is er zo een besteld voor normale prijzen!

Goed om te weten! Ik zal mijn opties nog verder onderzoeken, graag investeer ik in iets wat van betere kwaliteit is omdat ik heel erg van het goed onderhouden ben. Misschien is het dan inderdaad slim om de 7,4V lipos te gebruiken zodat ik langer plezier kan hebben van mijn eerste replica.
 
klopt



Hangt ervan af. ROF is echt iets wat ik persoonlijk overrated vind. Meer bb's schieten helpt bijna nooit, maar je gebruikt wel meer bb's plus als je raakt zal je met veel meer bb's dan 1 raken. Dat is heel vervelend voor je tegenstanders. replicas schieten al standaard bijna allemaal sneller dan een echte, meer rof is niet nodig. Snellere trigger respons is wel fijn. Dit is vooral fijn binnen, buiten is het minder belangrijk.

Ik zou echter sterk adviseren om 7.4v lipos te kopen met een hoge c rating, dan een 11.1v lipo.

(Sinds het in mijn budget paste en de reviews goed waren) Heb ik een G&G Warthog 9' (full metal met sling vanwege mijn onhandigheid) aangeschaft met 2x 11,1 Lipo batterijen (Via hobbyking na wat research) een pistool laat ik voor nu even zitten zodat ik mij wat meer kan oriënteren op de rig en bescherming die ik nodig heb.
Qua oogbescherming zit ik momenteel te kijken naar de VALKEN Goggle Tango te kijken (Handig voor mijn bril)

Het enige wat ik nog wou weten is dat in de meeste beginnershandleidingen staan waar je replicas/bbs etc kunt kopen. Maar is er misschien een website waar ik chest rigs kan vinden?
En qua magazijnen, zijn er merken waarvan ik af moet blijven vanwege feed-problemen etc? (Mijn idee was om gewoon G&G Mid-caps te kopen)
 
Laatst bewerkt:
(Sinds het in mijn budget paste en de reviews goed waren) Heb ik een G&G Warthog 9' (full metal met sling vanwege mijn onhandigheid) aangeschaft met 2x 11,1 Lipo batterijen (Via hobbyking na wat research) een pistool laat ik voor nu even zitten zodat ik mij wat meer kan oriënteren op de rig en bescherming die ik nodig heb.
Qua oogbescherming zit ik momenteel te kijken naar de VALKEN Goggle Tango te kijken (Handig voor mijn bril)

Het enige wat ik nog wou weten is dat in de meeste beginnershandleidingen staan waar je replicas/bbs etc kunt kopen. Maar is er misschien een website waar ik chest rigs kan vinden?
En qua magazijnen, zijn er merken waarvan ik af moet blijven vanwege feed-problemen etc? (Mijn idee was om gewoon G&G Mid-caps te kopen)

Replica's, bb's kan je kopen bij verschillende airsoftwinkels in Nederland zoals bunker501, qtac, shogun. Maar ook uit het buitenland denk aan gunfire.pl, airsoftshop.be of taiwangun. Als je eerst wil zien wat je koopt dan zou je opzoek moeten gaan naar een winkel bij jou in de buurt.

Let er alleen wel op dat de bb's biodegradable zijn en goedgekeurd zijn op het veld waar je wil gaan spelen.

Chest rig kan je ook in nederland kopen maar ervaring leert dat het uit het buitenland of china een stuk goedkoper is maar dan wacht je er wel wat langer op en de kwaliteit is ook altijd maar een vraag.

Als je een G&G replica haalt dan werken G&G midcaps sowieso.

Als je CQB gaat spelen raad ik je ook zeker aan om je gezicht goed te beschermen, op je eerste game een stuk van je tand kwijtraken zou zonde zijn.