Gate Control Station Mac

Quinn Heidema

Well-Known Member
18 apr 2019
50
25
Trophies
3
Hi,

Had op mijn oude iMac (8 jaar oud) Gate control station met usb link, draaien om de mosfet van m'n Tokyo Marui CQBR next gen in te stellen, dat werkte overigens prima. Nu heb ik sinds driekwart jaar een nieuwe iMac (21,5 inch retina 4K) maar de Titan lijkt wel verbinding tot stand te brengen (blauw lampje op de usb link) maar ziet niet het apparaat. Nu heb ik de laatste driver voor Mac al gedownload en geïnstalleerd (mijn computer is IOS 10.15 en daar hebben ze ook een usb driver voor) maar nu werkt het nog steeds niet. Iemand die hier ervaring mee heeft of hetzelfde probleem gehad heeft?
 
Hey,

ik heb hetzelfde probleem. Het punt is de Driver voor se usb module. Deze ondersteund de nieuwe mac os versie niet. Het is nu wachten op een nieuwe driver.
 
Ik weet niet of je ook een iphone hebt, zo niet kan je hem ook met de app instellen
 
Hey,

ik heb hetzelfde probleem. Het punt is de Driver voor se usb module. Deze ondersteund de nieuwe mac os versie niet. Het is nu wachten op een nieuwe driver.

Heb het overigens gemeld bij Gate Electronics. Ze gingen er mee aan de slag zeiden ze.