Tm hi capa 5.1 upgraden (beginner)

Boxer00555

New Member
19 mrt 2020
4
0
Trophies
1
Hallo,

Ik ben nieuw in de Airsoft wereld... ik heb een TM hi capa gold match en zou graag willen weten wat ik als beste kan doen om hem te upgraden? Ik wil graag een tracer voor erop, echter hoorde ik dat het niet alleen het vervangen van de outerbarrel is...
 
Wat wil je upgraden? Uiterlijk, fps, kickback, precisie? En welk budget denk je dan aan? Je kunt zo gek doen als je wil maar zit dan wel prijskaartje aan.
 
Als je alleen een tracer wil, dan is alleen de outer barrel voldoende
 
Wat wil je upgraden? Uiterlijk, fps, kickback, precisie? En welk budget denk je dan aan? Je kunt zo gek doen als je wil maar zit dan wel prijskaartje aan.
Ik lees veel over upgrades die ik niet ken en nooit van gehoord heb. zelf wil ik er graag een tracer op doen, en zou ik hem graag de precisie willen verbeteren. ook zou ik graag een custom slide willen. wat kun je aanraden?
 
Als je alleen een tracer wil, dan is alleen de outer barrel voldoende
ik had gelezen dat je bij een TM hi capa niet alleen de outerbarrel moet veranderen maar nog iets… klopt dat?
zo nee, welke outerbarrel kan ik het beste pakken voor mijn TM?
 
Hou rekening met feit dat je hi-capa met custom slide (aluminium) wel trager wordt. Dus moet je ook veren die sterker zijn monteren (120 of 140%). Precisie kun je beter maken met inner barrel van 6.01 of 6.02 te monteren. Neem dan ook gelijk betere kwaliteit hop-up en rubber. Dit geeft beter rendement van je gas= minder lekkage.Verder zou je ook nog kunnen denken aan beter blow back unit (dus huis en nozzle). Wel wordt de gasconsumptie hoger als je meer power wil. Verder zou ik fiber sights voor en achter aanraden, die richten makkelijker en dus schiet je ook preciezer. Outerbarrel hoeft voor precisie niet, maar als je tracer wil dan wel nodig.
Verder zijn nog wel meer upgrades te bedenken, maar zoals zit daar ook een prijskaartje aan. Met bovenstaande ben je al snel 2 tot 3-voudige van je aanschafprijs van je hi-capa kwijt als je rondshopt. Kan ook nog duurder uitvallen, maar net wat je wil.
 
Hé ik ben op zoek naar een goede alluminium slede alleen weet ik niet welk merk ik het beste kan pakken. Ik had gehoord dat AM heel goed was maar daar is bijna alles van uitverkocht.
Dus welke merken kan ik nog meer kiezen die goede sledes verkopen waar je geen fitment aan hoeft te doen?

Ik heb op dit moment een hi capa gold match maar ga waarschijnlijk ook nog een AM frame erop zetten. Dus hij moet dan op beide passen.
 
Laatst bewerkt:
Een beetje fitment zal je sowieso moeten doen. Dit wil je ook, aangezien dit de manier is om het perfect te laten passen. (anders zouden ze ruimere toleranties moeten toepassen.

Ik raad wel aan om enkel het frame te vijlen, als je dan later die eens upgraded, heb je niet je dure slede ruimer gemaakt.
 
Een beetje fitment zal je sowieso moeten doen. Dit wil je ook, aangezien dit de manier is om het perfect te laten passen. (anders zouden ze ruimere toleranties moeten toepassen.

Ik raad wel aan om enkel het frame te vijlen, als je dan later die eens upgraded, heb je niet je dure slede ruimer gemaakt.
Thanks!
Is het heel moeilijk om het te vijlen of kan een beginner zoals ik het ook wel?

En weet je trouwens ook waar ik goede alluminium sledes/merk kan kopen. Ik had al wel rond gekeken maar ze waren zowat over uitverkocht.
 
Thanks!
Is het heel moeilijk om het te vijlen of kan een beginner zoals ik het ook wel?

En weet je trouwens ook waar ik goede alluminium sledes/merk kan kopen. Ik had al wel rond gekeken maar ze waren zowat over uitverkocht.

Voor het vijlen raadt ik de youtube videos van knucklegsm aan. Is er erg kundig mee en legt goed uit.

Ik lees veel over upgrades die ik niet ken en nooit van gehoord heb. zelf wil ik er graag een tracer op doen, en zou ik hem graag de precisie willen verbeteren. ook zou ik graag een custom slide willen. wat kun je aanraden?

Eliteshootingcentre in engeland
En dan de volgende onderdelen:
-Airsoft masterpiece slide
-elite 5.1 inner barrel
-elite 5.1 outer barrel
-aip 140 recoil and hammer spring
-dp pro hopup of am, ligt net even aan wat op voorraad is
-elite bbu
-elite nozzle
En dan nog andere sights als je wilt
 
Voor het vijlen raadt ik de youtube videos van knucklegsm aan. Is er erg kundig mee en legt goed uit.



Eliteshootingcentre in engeland
En dan de volgende onderdelen:
-Airsoft masterpiece slide
-elite 5.1 inner barrel
-elite 5.1 outer barrel
-aip 140 recoil and hammer spring
-dp pro hopup of am, ligt net even aan wat op voorraad is
-elite bbu
-elite nozzle
En dan nog andere sights als je wilt
Thanks ik zal er is naar kijken.
Ik had ook nog een vraag over de inner barrel.
Ik had op internet een nine ball inner barrel gezien van 6.00mm en van 6.02mm welke van de 2 is beter en wat is het verschil kwa effect?
 
Thanks ik zal er is naar kijken.
Ik had ook nog een vraag over de inner barrel.
Ik had op internet een nine ball inner barrel gezien van 6.00mm en van 6.02mm welke van de 2 is beter en wat is het verschil kwa effect?
Is vrijwel t zelfde qua range, 6.00 zou in theorie wat gas efficiënter zijn.
Maar je ziet weinig verschil. Ik zou voor de 6.02 gaan
 
Mike van Elite levert nette 6.02 en schiet zuiver.
140% veer kan maar 120 veer netzo goed.
Kunt ook nog gaan shortstroken als je snellere recoil wilt.
Zou ook nog gaan voor fiber optic i.p.v. standaard vizier.
 
Aangezien je de goldmatch hebt kan je ook nog de fiberoptics van je originele slede gebruiken. Bespaart weer! Elite is zoals eerder genoemd een top shop.