The Chambers 18 / 19 januari 2020

Wouter_1979

Member
13 jan 2020
6
0
Trophies
1
hallo,

ik ga 18&19 januari voor het eerst aan een echte skirm mee doen bij The Chambers? Gaan er nog meer mensen en hebben jullie tips om me wegwijs te maken?

speel met assault (krytac trident MK2 ) of mn Ares honeybadger

groet
wouter
 
Oeh The Chambers, ik denk dat dat voor velen wel hoog op het lijstje staat wat toffe locaties betreft. Persoonlijk vind ik de veiligheid in het hoofdgebouw altijd wel een dingetje. Je kan vanaf een van de daken zo het parkeerterrein op schieten waar sommige spelers misschien zonder bril rond lopen. Verder is het echt een heel leuk en divers veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wouter_1979
het was zeker tof. veiligheidsaspect klopt ja, gelukkig zijn er zeer weinig mensen op de parking als er gespeeld wordt. maar idd opletten.
het was wat moddering, maar zeer leuk en gevarieerd.
 
ik ga 29 maart voor een 1e skirm op de Chambers..kan iemand vertellen welke bb's je daar kan gebruiken.??
ik begreep dat wit niet is toegestaan maar gebroken wit en grijs wel?

welke bio bb is dan gebroken wit??

dus wie o wie kan vertellen met welke bb het daar ok is.
ik heb de orga gemaild maar nog niets gehoord.
 
ik ga 29 maart voor een 1e skirm op de Chambers..kan iemand vertellen welke bb's je daar kan gebruiken.??
ik begreep dat wit niet is toegestaan maar gebroken wit en grijs wel?

welke bio bb is dan gebroken wit??

dus wie o wie kan vertellen met welke bb het daar ok is.
ik heb de orga gemaild maar nog niets gehoord.
Alle bbs zijn toegestaan mits ze bio zijn (non bio uiteraard verboden). Dat verhaal van witte bbs geld ingeval van crimi alleen op fort knox
 
  • Leuk
Waarderingen: Jose Javier Ponte
ok dan ga ik morgen nogmaals mailen omdat ik net lees vanuit de orga dat op Chambers geen wit is toegestaan, gebroken wit of grijs of donkere kleuren wel.
nou ben ik voor de grap gaan zoeken in 0.25 tot 0.30 maar niet wit zal lastig worden dan.

@Henny_495
ik zie wat je bedoelt idd, bij nuke en knox zijn er idd merken uitgesloten. staat zichtbaar in de aanmeldingspagina.
Bij chambers staat dit niet. Jammer dat ze nuprol razor dan weer nie accepteren.
 
Laatst bewerkt:
ok dan ga ik morgen nogmaals mailen omdat ik net lees vanuit de orga dat op Chambers geen wit is toegestaan, gebroken wit of grijs of donkere kleuren wel.
nou ben ik voor de grap gaan zoeken in 0.25 tot 0.30 maar niet wit zal lastig worden dan.

@Henny_495
ik zie wat je bedoelt idd, bij nuke en knox zijn er idd merken uitgesloten. staat zichtbaar in de aanmeldingspagina.
Bij chambers staat dit niet. Jammer dat ze nuprol razor dan weer nie accepteren.

Ik speel altijd met Nuprol RZR en ben al 2x bij Chambers geweest. Geen problemen ondervonden.
 
ok dan ga ik morgen nogmaals mailen omdat ik net lees vanuit de orga dat op Chambers geen wit is toegestaan, gebroken wit of grijs of donkere kleuren wel.
nou ben ik voor de grap gaan zoeken in 0.25 tot 0.30 maar niet wit zal lastig worden dan.

@Henny_495
ik zie wat je bedoelt idd, bij nuke en knox zijn er idd merken uitgesloten. staat zichtbaar in de aanmeldingspagina.
Bij chambers staat dit niet. Jammer dat ze nuprol razor dan weer nie accepteren.

Wordt eigenlijk niet gecontroleerd maar als je dan donkere (niet wit klinkt zo racistisch) bb's wilt.
Green devils
 
naja wit of niet..ik gok dat er niet meer geskirmed gaat worden komende weken..in die omgeving.
 
Ter info: de laatste keer dat ik bij The Chambers was werden wij wel gecontroleerd op welke soort bb's wij gebruikten. Het kan dus kennelijk steekproefsgewijs voorkomen.
 
precies..en terecht want voor de orga hangt hun vergunning af van de regels die zij opgelegd krijgen. ik heb dus ook gewoon mijn zaken op orde voor chambers. de juiste bb dus.