Aankomende ledenraadsvergadering maart 2020

MauriceV92

Well-Known Member
22 aug 2018
268
191
Trophies
12
Hoi!
eind van de maand staat er weer een NABV ledenraadsvergadering op het programma.
Ook het bestuur is hierbij aanwezig.
De legalisatie van granaten is iets wat we als ledenraad al van veel spelers horen om daar naar te vragen of aan te jagen.
Zijn er nog meer punten die wij aan kunnen geven?

Groeten,
Maurice Vermeul
Ledenraadslid.
 
Hoi!
eind van de maand staat er weer een NABV ledenraadsvergadering op het programma.
Ook het bestuur is hierbij aanwezig.
De legalisatie van granaten is iets wat we als ledenraad al van veel spelers horen om daar naar te vragen of aan te jagen.
Zijn er nog meer punten die wij aan kunnen geven?

Groeten,
Maurice Vermeul
Ledenraadslid.

40mm (I know granaten maar ook weer niet echt xD)
Jongeren skirms voor minderjarige hoe dat gezien wordt.
Samen met de 'volwassene' of zonder.
Grotere Airsoft skirms?!
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix en Slayer
Uitbreiding leuke skirm locaties , ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan .

Stopzetten van activiteiten van de nabv waar de meerderheid niet op zit te wachten en en bijkomend neveneffect daarvan lagere contributie ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop
Mss wat ver gezocht, maar ik vernam dat België ook een soort bond wil oprichten zoals de nabv. Ik denk dat t in t belang is van veel spelers in Nederland als hier de samenwerking wordt opgezocht in een vroeg stadium, om zo gelijkwaardige regels te realiseren. Ik ben benieuwd hoe het bestuur hierover denkt.

Ik ben ook benieuwd naar de lange termijn visie op gelicenseerde Marshalls en opleidingen zoals boss (basic veiligheidstraining) . Worden deze op termijn verplicht gesteld?
 
Uitbreiding leuke skirm locaties , ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan .

Stopzetten van activiteiten van de nabv waar de meerderheid niet op zit te wachten en en bijkomend neveneffect daarvan lagere contributie ;)

Als je van mening bent dat er activiteiten zijn waar de NABV aan bijdraagt en niet in het belang is van het merendeel van de spelers dan moet je ook wel zo concreet zijn om ze te kunnen noemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Oddball en QuickFix
Die tijdelijke airsoft locatie in Den Bosch is best al wel een heet hangijzer.
Veel mensen zijn voor maar ook een flinke groep is tegen.
Even kijkje achter de schermen, toen de NABV hier lucht van kreeg dat dit een optie was is éérst aan alle orga's in de buurt (een straal om de locatie heen, geen idee hoe groot) gevraagd of zij hier geen heil in zagen. Dit was niet het geval, vooral omdat het zo tijdelijk is.
Dus heeft de nabv besloten dat zelf te willen gaan doen, om maar meer locaties te kunnen krijgen.
Wel zien ze in dat ze iets moeten met die grote verdeeldheid daarom stond er in de nieuwsbrief laatst ook dat je je kan aanmelden om zo input te geven voor die nieuwe locatie. Dat lijkt mij al met al een stap in de goede richting.

Het punt over de connectie met België vond ik een hele interessante en vooral een nieuw punt, is daar misschien iets meer info over, welke organisatie dit doet / is? Dan kan ik hem iets concreter maken naar de NABV.

Zelf ben ik trouwens ook marshall en ga binnenkort naar de EHBSO cursus. Ehbo, maar dan meer gericht op sport. Denk aan verstuikte enkels enzo. Voor mij zelf is het dus ook interessant om te weten wat hier de lange termijn visie van is :)
 
Ben benieuwd of de nabv maatregelen in gedachten heeft om fair play te handhaven binnen de sterk gegroeide ledenaantallen.

Orga's dreigen soms dat valsspelers of mensen die ongewenst gedrag vertonen gemeld worden bij nabv, maar gebeurd dit ook? En wat gebeurd er dan vervolgens?

Wat mij betreft morgen Orga's best wat harder zijn met handhaving. Scherper chronoën, ook tijdens de match, tournament locks, etc. Dat is aan de Orga's. Maar de nabv kan m.i. hier ook een rol in spelen.