Sqeaky, nieuw op het forum [Friesland]

Sqeaky

New Member
23 feb 2020
2
1
Trophies
2
Hey beste airsoft fanatiekelingen,

Ik ben Kor en woonachtend in Friesland. Sinds september vorig jaar ben ik begonnen met airsoft waarbij ik begonnen ben op de outdoor velden. Daarnaast speel ik geregeld indoor CQB waar ik toch het meeste plezier aan beleef. (Lets airsoft in Leeuwarden is echt een mooie locatie)
Ook ben ik erg enthousiast over SpeedQB wat echt terrein lijkt te winnen in Nederland.
Helaas is dit hier in het noorden nog niet echt het geval.
Ik heb mij hier op het forum aangemeld om te kijken of er meerdere mensen uit de omgeving te vinden zijn die in April (18 en 19de) een team willen vormen voor het NK SpeedQB ( zie NABV nieuwsbrief van vandaag 23-2-2020).
Misschien voor die tijd nog een keer oefenen op een speedqb locatie elders in het land. En als het bevalt kunnen we misschien een vast team samenstellen.
Hierover wil ik nog een draadje aanmaken elders op het forum.

Het arsenaal:
Een classic army M4 voor buitengebruik. Niet heel fancy, maar daarvan zie ik het nut er niet voor in bij outdoor locaties. Range en ROF is prima, deze gebruik ik ook om uit te lenen aan een introducé.

G&G Arp9, volledige upgrade naar high speed AEG. 1:12 ratio gears welke ik specifiek wil gaan gebruiken voor indoor CQB en SPEEDQB.

Krytac Vector dit was mijn 1e replica. En is ook gelijk een hele fijne, echter gaat mijn voorkeur uit naar de andere twee replica's en heb ik besloten deze te gaan verkopen.