Nieuw lid stelt zich voor

  • Onderwerp starter Deleted member 3348
  • Startdatum
D

Deleted member 3348

- Welk land woon je?
Nederland
- Wel of niet lid van de NABV
sinds eind 2016
- Je leeftijd
57
- Wel of niet al een replica aangeschaft.
Ja

Bert is de naam, al dik 50 jaar de trekker hanterende, van zelf pief paf poef pang roepend > naar papieren klappertjes op zo'n rolletje pistooltjes > naar plastic ringetjes met klappertjes pistooltjes > naar the Gat indruk loop luchtdrukpistool > naar knikloop luchtdrukpistool > naar knikloop luchtbuks > naar co2 pistool > naar pomppistool > naar co2 buks > naar pompbuks > naar kermisbuks > naar hpa pistool en hpa buks.

En in 2016 naar CE Kidz replica's en eind 2016 de eerste stap naar airsoft apparaten...
Puur uit interesse, fascinatie, niet om te skirmen, daar ben ik inmiddels te brak voor.

Over mezelf: sinds 1982 in de logistiek bezig waarvan de meeste (tropen) jaren als planner.
Februari 2000 met een motorforum begonnen, uitgegroeid naar landelijke officiele bij de KNMV aangesloten toerclub.
In 2006 na heel wat jaren "rust" weer met recreatief lucht schieten begonnen, me gefocust op Crosman pistolen en daar een mondiaal forum over gestart dat nog steeds bestaat en een gezellig geheel is. Ook als admin aktief op een engels forum dat de "made in China luchtbuks en luchtpistool" schutters als doelgroep heeft. Mijn motto op lucht gebied: als er schroeven in zitten kunnen die los. En tunen/tweaken betekend niet altijd MEER power. Ik ga m'n youtube channel niet pluggen: als jij ook met lucht bezig bent en met mijn interesses raakvlakken hebt dan heb je wellicht al eens wat van mijn videoo's gezien. Tis allemaal niet zo spectaculair.

Oja en ik speel graag World of Tanks.

En auto's. Boeien me mateloos.

Oja qua AA's is het 1911 platform m'n favoriet en m'n favoriete merk is Tokyo Marui.

:)
 
Leuke uit gebreide intro.

Ik ben momenteel bezig voor mijn motor rijbewijs dus lijkt me interessant je forum een keer te bezoeken ;)

Welkom op het forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted member 3348
Haha Oom bert ben altijd blij met 50 plussers , mooi verslag heb je daar geschreven .

Welkom dan wellicht niet op het veld maar wel op het forum ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted member 3348
Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

Ik heb besloten te stoppen met airsoft en moet afscheid nemen van mijn replica's, voor 1-1-2024

Er staat e.e.a. op https://www.airsoftbazaar.com/nl/profiel/syh4cr/items
Zie aldaar ook de reviews

Daar staan momenteel 5 pistolen

Zodra er iets verkocht is komen daar nog bij:

een co2 shorty 1911 met kuren (schiet soms volautomaat en dat hoort niet, is in gebruikte staat)
een co2 Colt 1911 railgun in hele mooie staat maar met lek magazijn, zgan, heel mooi
een co2 Legends underleaver cowboy geweer met shell-eject, zgan, heel mooi
een veerdruk K98 plastic kolf, shell-eject werkt niet goed, bij teveel kracht trek je de bolt assembly er uit, uiterlijk mooie staat ondanks plastic kolf

Bij interesse niet hier reageren maar op een van mijn advertenties aub.

Het was een mooie tijd, ik heb er van genoten

Als replicabezit zonder NAVB toegestaan word, het zij airsoft, hetzij 4,5mm loden kogeltjes, dan ben ik weer van de partij
 
ik ben AA-loos
jammer jammer jammer
het gaat jullie goed