Nieuwe Eindhovenaar

Heb zelf 2 ICS modellen (Mars series Komodo en Sbr) en zijn fijne replica’s om mee te spelen en beginnen. Ze schieten al aardig goed uit de doos en zijn makkelijk te upgraden. Zeker met een split gear box kun je leuk sleutelen indien nodig ;). Wel opletten met magazijnen. Als je kunt, kun je beste zoeken naar ICS magazijnen. En dan nog testen want ze zijn wel een beetje picky met welke magazijnen ze accepteren qua feeden ;).
En Helenaveen is een mooie locatie om te gaan airsoften. Ben er ook regelmatig te vinden, beetje mijn go to veld indoor.
Heel veel succes!!
 
Heb zelf 2 ICS modellen (Mars series Komodo en Sbr) en zijn fijne replica’s om mee te spelen en beginnen. Ze schieten al aardig goed uit de doos en zijn makkelijk te upgraden. Zeker met een split gear box kun je leuk sleutelen indien nodig ;). Wel opletten met magazijnen. Als je kunt, kun je beste zoeken naar ICS magazijnen. En dan nog testen want ze zijn wel een beetje picky met welke magazijnen ze accepteren qua feeden ;).
En Helenaveen is een mooie locatie om te gaan airsoften. Ben er ook regelmatig te vinden, beetje mijn go to veld indoor.
Heel veel succes!!


Dank je, zie je op t veld dan!
Overigens zijn we nu aan het kijken om van iemand z'n hele gear over te nemen, genoeg voor 2 man. (G&G SRL CM16, GC16 Warthog 12 glock17 en diverse randzaken zoals vesten etc)
Maar eerst nog wachten tot m'n pas binnen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevin Leenders
Gister heb ik de boss training gehad en heb ik mijn g&g warthog 12" getest.
Nu kwam er bij de chrono 0,9 joule uit. (.30 bbs)
Ik vroeg me nu af wat het effect gaat zijn op de range en grouping als ik deze upgrade naar 1,1-1,2 joules?
Op 40 meter schiet de replica redelijk constant, bij 50 meter zie ik wat variatie en wordt het lastiger om goed on target te zitten.

Naar mijn weten is er niets aan de replica uitgevoerd tot dusver.
Wel ben ik aan het denken om een andere inner te installeren met een flat (of r) hop. Dit is wel een beetje afhankelijk van de prijs die daar aan hangt, maar eerst maar eens echt field testen.
 
Een innerbarrel en flathop gaat een stuk meer doen voor je groupings en range dan die 0,2 joule er bij.
Met een tighbore gaat je fps wellicht nog een klein stukje omhoog en dan maakt het al helemaal niet meer uit.

Maarja, als je echt dat laatste kleine beetje er nog bij uit wilt persen en je hebt al een goede barrel met flat/r hop, sure naar de 1.1 joule gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tjeerd L