Darkforest....the end.

markiemark

Well-Known Member
30 dec 2017
103
69
Trophies
9
Vandaag met de groep deelgenomen aan de laatste skirm bij Dark forest. Voor mij is mn hele hobby hier begonnen en heb hier altijd veel lol gehad en ook leuke mensen ontmoet. Inmiddels een leuke groep gevormd.....hier op de foto de Russen uit het groepje. Iedereen bedankt voor de leuke jaren op dit veld en tot 2020 op het nieuwe veld in Meerle!
IMG-20191229-WA0106.jpg
 
Vandaag met de groep deelgenomen aan de laatste skirm bij Dark forest. Voor mij is mn hele hobby hier begonnen en heb hier altijd veel lol gehad en ook leuke mensen ontmoet. Inmiddels een leuke groep gevormd.....hier op de foto de Russen uit het groepje. Iedereen bedankt voor de leuke jaren op dit veld en tot 2020 op het nieuwe veld in Meerle!Bekijk bijlage 2862
Ik had begrepen dat dat op het Belgische deel van het oude veld gaat gebeuren..?
 
Ik had begrepen dat dat op het Belgische deel van het oude veld gaat gebeuren..?

Vanuit de organisatie is mij verteld dat ze naar Meerle verkassen....dit is het veld waar in het verleden ook wel eens weekend skirms zijn gehouden. Midden in dat bos moet het nieuwe veld gerealiseerd gaan worden. Op de wat nu de parkeerplaats is bij de stallen gaat het cqb dorp komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter