Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Jep klopt!
Dat is een mooie site, die kende ik nog niet. Bedankt!

ik had al gezocht bij Krale (VuWa afdeling) maar die had ze niet.

Bummer, geen export product.
 
Ik gebruik voor mijn HK45 een IMI defense low-ride tesamen met een defense roto holster - op de laagste stand. Op zich werkt dat wel goed, het positioneert het holster ietwat lager. Echter, zit de kolf van de HK45 redelijk dicht op mijn dijbeen zodat het vastgrijpen van de replica niet echt soepeltjes gaat.

Nu zoek ik iets van een afstands ringetje dat tussen de low ride en het holster past. Iets dat hierop past..

iemand een idee / suggestie?

na 2 jaar toch nog een fix gevonden. Nogwel een officiele van imi

IMG_0018_1-e1549811969536.jpg


https://www.imidefense.com/product/rtex-imi-defense-roto-extension/
 
Ik zoek een (of 2) magazijnen voor de VFC Humarex Mp7 AEG (2019), in een betrouwbare winkel, zonder al te hoge verzendkosten, op voorraad
 
Mijn beurt om weer eens wat te vragen: wat zijn goede winkels waar ik accesoires voor op M-lok rails kan vinden? Ben op dit moment op zoek naar een vertical grip, maar alles wat ik bij de airsoft shops tegenkom is picatinny.

Ik ben sws wel geïnteresseerd welke winkels in de EU goede accessoirces verkopen, de meeste airsoft winkels verkopen alleen maar repro spul van wisselende kwaliteit.
 
Mijn beurt om weer eens wat te vragen: wat zijn goede winkels waar ik accesoires voor op M-lok rails kan vinden? Ben op dit moment op zoek naar een vertical grip, maar alles wat ik bij de airsoft shops tegenkom is picatinny.

Ik ben sws wel geïnteresseerd welke winkels in de EU goede accessoirces verkopen, de meeste airsoft winkels verkopen alleen maar repro spul van wisselende kwaliteit.
Airsoft Legends heeft handstop kits en Vertical Grips van Magpul. En @Boudewijn kan in principe nagenoeg alles leveren wat je zoekt (airsoft en Real Steel gear). Gebruik zelf Magpul op mijn RS (vertrouw mijn AR en AUG echt niet toe aan replica-sling mounts e.d.) en ben daar zeer tevreden over. Je betaalt wat meer maar dan heb je wel wat
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Welk origineel spul zoek je??

Mvg Roy aka Smitty

Mijn beurt om weer eens wat te vragen: wat zijn goede winkels waar ik accesoires voor op M-lok rails kan vinden? Ben op dit moment op zoek naar een vertical grip, maar alles wat ik bij de airsoft shops tegenkom is picatinny.

Ik ben sws wel geïnteresseerd welke winkels in de EU goede accessoirces verkopen, de meeste airsoft winkels verkopen alleen maar repro spul van wisselende kwaliteit.
 
Ik ben opzoek naar O ringen voor de wolverine inferno gen 2 aangezien die van mij niets anders meer doet dan blazen . Weet iemand waar ik die in NL kan krijgen+op voorraad?
 
Ik ben opzoek naar O ringen voor de wolverine inferno gen 2 aangezien die van mij niets anders meer doet dan blazen . Weet iemand waar ik die in NL kan krijgen+op voorraad?

Com-Bat is de Nederlandse dealer voor wolverine producten. Als ze het niet op voorraad hebben dan kunnen ze het voor je bestellen. Maar als je het elders in Europa kan vinden (powair in Frankrijk, high pressure airsoft in uk bijv), dan is dat sneller.

Zie voor volledige lijst van Europese retailers de website van wolverine zelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Recros
Ik ben opzoek naar Dutch DPM kleding, broek en shirt.
Maat 3xl of 4xl i.v.m. lengte en bourgondische aanleg.
Prijs maakt me niet zoveel uit.
 
Al bij de lokale legerdump zaken gekeken?
Marktplaats? (heb ik mijn DPM ook vandaan voor weinig)
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Ben al geruime tijd op zoek naar een G&G RAS rail voor de PSG1. De enigen die ze nog lijken te hebben zijn SKW Airsoft (en die verkopen alleen aan dealers lijkt het) en bij Zoneairsoft.com (Spaans bedrijf en ik spreek geen Spaans en zelfs met vertaalmachine is er kop noch staart aan vast te knopen).

Iemand toevallig nog een liggen of een andere optie?

Het gaat om dit model:
GG-G-03-028.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben al geruime tijd op zoek naar een G&G RAS rail voor de PSG1. De enigen die ze nog lijken te hebben zijn SKW Airsoft (en die verkopen alleen aan dealers lijkt het) en bij Zoneairsoft.com (Spaans bedrijf en ik spreek geen Spaans en zelfs met vertaalmachine is er kop noch staart aan vast te knopen).

Iemand toevallig nog een liggen of een andere optie?

Het gaat om dit model:
Bekijk bijlage 3037

Nu nergens te vinden (heb vrijwel alle Japanse shops die ik ken ook bekeken) maar misshien binnenkort weer. Op die Duitse lijst van goedgekeurde replica's is namelijk ook een (weliswaar gbb) vfc psg-1 verschenen als zijnde goedgekeurd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Nu nergens te vinden (heb vrijwel alle Japanse shops die ik ken ook bekeken) maar misshien binnenkort weer. Op die Duitse lijst van goedgekeurde replica's is namelijk ook een (weliswaar gbb) vfc psg-1 verschenen als zijnde goedgekeurd.

Er is een lijst met replica's die voor de komende jaar ofzo goedgekeurd zijn voor import of iets dergelijks, of begrijp ik die zin totaal verkeerd?
 
Er is een lijst met replica's die voor de komende jaar ofzo goedgekeurd zijn voor import of iets dergelijks, of begrijp ik die zin totaal verkeerd?

Ja er is een lijst, de zogeheten PTB liste waarop alle gekeurde vrij verkrijgbare wapens op staan, niet enkel airsoft maar ook luchtbuksen staan daarop.
De lijst is hier te vinden:
https://www.ptb.de/cms/fileadmin/in...teilung_1/1.3_kinematik/1.33/Anzeigeliste.pdf

De PSG 1 is nummer 5480, goedgekeurd op 20 maart dit jaar.