Hoi Allemaal, hier Helmond :)

Dennis1311

New Member
19 dec 2019
1
1
Trophies
1
Hoi Allemaal,

Als nieuw NAVB lid, wil ik me even voorstellen.

Ik ben Dennis en (waarschijnlijk) onder jullie al een oudje. 49. Ik ben woonachtig in Helmond
Na een aantal keer mee te zijn geweest, ben ik ook aangestoken met het virus Airsoft.

IK vind de Skirms geweldig en wil hier dus mee door gaan. De replica heb ik inmiddels aangeschaft (G&G CM16 SRL)

Ik ben vrij nieuw hierin een moet nog een hoop leren.

Ik zou zeggen, tot op de velden !!!
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Goeden dag allen
Ik ben jonathan en ben zelf 36 jaar
Kom uit Eindhoven dus mooi in de buurt
Ik ben nu zelf all iets meer dan 6 manden lid van nabv slaan heb ik nog niet echt een team waar ik mee speel miss hier mensen die interesen hebben spel niet zo vaak nu om dat het dan alleen moet dus lijkt me wel wa om met een paar man te doen en zo kennismaken met een goed spel er bij.
Ik heb zelf een replica m4
Dus wie weet ik hoor het graag.
Gr jonathan
 
Goeden dag allen
Ik ben jonathan en ben zelf 36 jaar
Kom uit Eindhoven dus mooi in de buurt
Ik ben nu zelf all iets meer dan 6 manden lid van nabv slaan heb ik nog niet echt een team waar ik mee speel miss hier mensen die interesen hebben spel niet zo vaak nu om dat het dan alleen moet dus lijkt me wel wa om met een paar man te doen en zo kennismaken met een goed spel er bij.
Ik heb zelf een replica m4
Dus wie weet ik hoor het graag.
Gr jonathan

Dit is eigenlijk een subforum om je eigen post aan te maken en je daarin voor te snellen :D
 
Hoi Allemaal,

Als nieuw NAVB lid, wil ik me even voorstellen.

Ik ben Dennis en (waarschijnlijk) onder jullie al een oudje. 49. Ik ben woonachtig in Helmond
Na een aantal keer mee te zijn geweest, ben ik ook aangestoken met het virus Airsoft.

IK vind de Skirms geweldig en wil hier dus mee door gaan. De replica heb ik inmiddels aangeschaft (G&G CM16 SRL)

Ik ben vrij nieuw hierin een moet nog een hoop leren.

Ik zou zeggen, tot op de velden !!!
Welkom op het forum, je bent nooit te oud voor airsoft...;).
Have fun and see you on the feld