Nieuwe Eindhovenaar

Tjeerd L

Member
19 dec 2018
20
2
Trophies
4
Hoi!

Ik zal me voorstellen; ik ben 29 jaar en ben woonachtig in Eindhoven.
Vorig jaar ben ik 1x gaan airsoften met een groep vrienden bij 'The Chambers' in België. Dit is voor ons allemaal extreem goed bevallen en is iets wat een aantal van ons vaker willen doen.
Zelf ben ik aan het overwegen om m'n eigen replica aan te schaffen, maar wil eerst nog een skirm meedraaien.
Nu ben ik aan het kijken om dit komende weken ergens indoor te doen. (hou niet van regen)

Kwa apparaat ben ik over een G&G CM16 raider L 2.0E aan het denken. Hier lees ik veel goede verhalen over en is nog een fatsoenlijke prijs om mee te starten.

Mochten jullie nog tips hebben over replica's, velden of teams hoor ik het graag!
 
Welkom!
Prima replica om mee te beginnen ook. Mocht je over een tijdje toch nog beter/meer willen is hij ook nog eens prima up te graden. (is optioneel natuurlijk)
 
Welkom op het forum!

Heb je het apparaat al eens vast gehouden? Probeer altijd eerst een paar apparaten uit voordat je een keuze maakt is mijn advies. De ene replica is de andere niet. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een full metal Specna Arms (SA-H02) omdat deze realistischer aanvoelt dan een plastic variant.
 
welkom, ik zelf heb ook interesse in de Combat Machine hahaha, ben nu aan het wachten op mijn VOG en dan kan ik eens goed kijken in de winkels
 
welkom een cm16 2.0e is een mooie replica om mee te beginnen. mocht deze willen aanschaffen dan raad je wel aan om een beu unit aan te schaffen. zodat je extra ruimte hebt om je lipo en je mosfet weg te stoppen.
 
Welkom op het forum!

Heb je het apparaat al eens vast gehouden? Probeer altijd eerst een paar apparaten uit voordat je een keuze maakt is mijn advies. De ene replica is de andere niet. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een full metal Specna Arms (SA-H02) omdat deze realistischer aanvoelt dan een plastic variant.
de cm16 2.0e serie voelt alles behalve plastic aan.
 
Welkom! Misschien nog eens naar The Chambers gaan, aangezien
die locatie binnen en buiten is en je met regen wel zult moeten dealen in airsoft.

Veel plezier ;)
 
Welkom op het forum! The chambers is een goede plek om als eerste keer te gaan airsoften. Ik had zelf met de paintballboerderij te antwerpen wel iets slechters uitgezocht.
 
Bedankt allemaal tot dusver,

Nu een jaar later heb ik eindelijk mijn NABV-lidmaatschap (verwacht de pas elk moment op de deurmat) en is het tijd voor de aanschaf van m'n eerste replica samen met m'n buddy.
Nu vroeg ik me af of jullie als cummunity een advies kunnen geven als het gaat om de keuze tussen de G&G combat raider 2.0(LE) of de ICS CXP-Peleador Sportline?
Alvast bedankt en tot op de velden! (26 jan. gaan we Helenaveen ontdekken, en héél misschien 22 dec ook al, misschien tot dan!)
 
Ics is veel beter dan een cyma in het geval van m4 modellen. Ik zou niet voor een abominatie zoals die cyma gaan als je eerste replica haha.