Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@ sherlockzor: enig idee welke magazijnen ik erbij kan halen die passen op de CM042? Zie nu al door de bomen het bos niet meer welke mogelijk passen. Wil er graag wat extra midcaps bij hebben.

Hij is trouwens vandaag binnen gekomen. Had ik veel eerder moeten kopen. Wat een apparaat. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Er zijn verschillende versies van Cyma, vandaar de vraag. Maar heb er net gelijk 4 besteld. :D
 
En we blijven bezig Oostblok stijl. Nieuw baret embleem voor de Servische loadout en een drop leg holster voor de Makarov.
 

Bijlagen

  • s-l1600.jpg
    s-l1600.jpg
    135,7 KB · Weergaven: 426
  • s-l1600b.jpg
    s-l1600b.jpg
    160,7 KB · Weergaven: 421
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Ik heb ook wat spulletjes binnen gekregen:

Voor mijn aks74u een nieuwe "flash hider"
Voor de vss een barrel shroud
Wat magazijn tasjes voor de korte vss magazijnen
Een 6B47 is een replica van fiberglas
Een monolith plate carrier
En een battle pyjama/tacking suit voor de warme en minder serieuze speeldagen (zit trouwens heerlijk :))

DSC_0492.JPG
 
Afgelopen week besteld:
Ataka rugzak en sbruya avizent pkm smersh, beide gebruikt door fsb
20190816_193402.jpg

20191001_190755.jpg
 

Bijlagen

  • 20190816_193402.jpg
    20190816_193402.jpg
    289,9 KB · Weergaven: 509
  • 20191001_190755.jpg
    20191001_190755.jpg
    447 KB · Weergaven: 497
  • Leuk
Waarderingen: Akita en Jyousai
Afgelopen week even naar com-bat airsoft in geldermalsen geweest voor wat upgrade parts voor mijn m249 en mijn n m14-socom.
M249 parts:-action army alu.Cylinderhead v2(dubbel o-ring).
-Mp-23 mx5/m4 nozzle.(ics)
-MC-169 POM piston plus head. (ics)
M14-socom :prometheus 500mm 6.03 tight bore barrel(rvs)
JPGJv9f.jpg
 
Laatste aanschaf: belt pouches holster en nieuwe TM Hi-Capa met extra mags. ready 4 IAPS. Tnx El Pirata :)
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Eindelijk binnengekregen na een maand:

4 stuks http://www.evike.com/products/25337/

Ik ga proberen om mijn 4 BAR magazijnen om te bouwen naar midcaps.

Maar dit is de laatste keer dat ik met UPS laat verzenden. Man, man, wat een heikneuters.
Mijn pakketje heeft 3 weken in hun depot in Utrecht gelegen. Toen maar eens gaan mailen en bellen. Na ongeveer 30 minuten in de wacht, wist een medewerker mij te vertellen dat dit pakketje niet mocht worden uitgeleverd omdat de verzender er een"on hold" instruction op had gezet. Op mijn vraag of ze dit dan konden oplossen werd geantwoord dat alleen de ontvanger dit bij de verzender kon aangeven. Mja, leuk als je de ontvanger dat niet laat weten.

Vandaag stond de bezorger aan de deur. Moest inklaringskosten betalen. Ik wil pinnen. Helaas, ze accepteren alleen cash. En daar sta je dan. Dus hij zou om 16:00 nog een keer terugkomen.
Je zou toch zeggen in deze tijd dat je kunt pinnen? En als ze alleen cash accepteren, moet dat ergens op de website staan. Helaas blinkt de website uit van non-informatie.
Ik had specifiek voor UPS gekozen omdat ik dacht dat dit sneller zou zijn. Maar die 37 USD had ik me kunnen besparen.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Laatste binnenkomst (verassing verjaardag van mijn partner):
UTP darknight shirt
UTP darknight broek
Warq helmcase
Hi-capa 5.1 gasmag
Scope (4x40)
scope protectors
LighterBT tracer/chrono
 
Eindelijk binnengekregen na een maand:

4 stuks http://www.evike.com/products/25337/

Ik ga proberen om mijn 4 BAR magazijnen om te bouwen naar midcaps.

Maar dit is de laatste keer dat ik met UPS laat verzenden. Man, man, wat een heikneuters.
Mijn pakketje heeft 3 weken in hun depot in Utrecht gelegen. Toen maar eens gaan mailen en bellen. Na ongeveer 30 minuten in de wacht, wist een medewerker mij te vertellen dat dit pakketje niet mocht worden uitgeleverd omdat de verzender er een"on hold" instruction op had gezet. Op mijn vraag of ze dit dan konden oplossen werd geantwoord dat alleen de ontvanger dit bij de verzender kon aangeven. Mja, leuk als je de ontvanger dat niet laat weten.

Vandaag stond de bezorger aan de deur. Moest inklaringskosten betalen. Ik wil pinnen. Helaas, ze accepteren alleen cash. En daar sta je dan. Dus hij zou om 16:00 nog een keer terugkomen.
Je zou toch zeggen in deze tijd dat je kunt pinnen? En als ze alleen cash accepteren, moet dat ergens op de website staan. Helaas blinkt de website uit van non-informatie.
Ik had specifiek voor UPS gekozen omdat ik dacht dat dit sneller zou zijn. Maar die 37 USD had ik me kunnen besparen.
Ben ik nou gek of kan je deze ook in NL kopen?
 
Heb wat investeringen gedaan voor het nieuwe jaar en het nieuwe seizoen SpeedQB

- Polarstar F2
- Prowin hopup unit
- Maxx Model Adjustable trigger style A
- Orga 205mm 6.05 barrel
- Maple Leaf Macaron bucking
- Maple leaf omega nub
- Redline mini sfr regulator
- Tippman 0,8 liter 3000 psi tank
- Titan lipo om het allemaal wat leven te geven
- SpeedQB AtomPak
- SpeedQB NCR Chest rig
- Vforce Grill mask
 
Eindelijk binnengekregen na een maand:

4 stuks http://www.evike.com/products/25337/

Ik ga proberen om mijn 4 BAR magazijnen om te bouwen naar midcaps.

Maar dit is de laatste keer dat ik met UPS laat verzenden. Man, man, wat een heikneuters.
Mijn pakketje heeft 3 weken in hun depot in Utrecht gelegen. Toen maar eens gaan mailen en bellen. Na ongeveer 30 minuten in de wacht, wist een medewerker mij te vertellen dat dit pakketje niet mocht worden uitgeleverd omdat de verzender er een"on hold" instruction op had gezet. Op mijn vraag of ze dit dan konden oplossen werd geantwoord dat alleen de ontvanger dit bij de verzender kon aangeven. Mja, leuk als je de ontvanger dat niet laat weten.

Vandaag stond de bezorger aan de deur. Moest inklaringskosten betalen. Ik wil pinnen. Helaas, ze accepteren alleen cash. En daar sta je dan. Dus hij zou om 16:00 nog een keer terugkomen.
Je zou toch zeggen in deze tijd dat je kunt pinnen? En als ze alleen cash accepteren, moet dat ergens op de website staan. Helaas blinkt de website uit van non-informatie.
Ik had specifiek voor UPS gekozen omdat ik dacht dat dit sneller zou zijn. Maar die 37 USD had ik me kunnen besparen.
Verzenden met usps dan krijg je het binnen met post nl. Net mysterybox binnen gekregen,ging soepel.
 
Ook maar weer eens wat besteld. Chest rig in WZ93 voor bij de AK (tevens nog drie magazijnen erbij besteld dus nu totaal 7 mags).
4.jpg

En nog een Servische patch gescoord.
2.jpg

En voor de Russische loadout een drop leg holster voor de Makarov en een cap in digital flora.
3.jpg
1.jpg
 
Na een tijdje afwezig te zijn geweest, besloten om de hobby maar weer eens op te pakken.

Tegelijk maar meteen wat aankopen gedaan:

De AAC T10 Black

TM Hi Capa 5.1 D.O.R.

Vector Optics Talos 4x32