Hey leuk hier te zijn heb wat vragen over mijn G&G cm16

Timdk

Member
27 nov 2019
9
0
Trophies
1
Hey. Kan iemand me helpen ik heb een g&g cm16 srl ik was dit weekend aan het spelen en Inneens begon hij te happeren ik had er een andere battery in gestoken 7.4v en had het terug elke keer op single shot schiet ik een keer dan weer ni dan weer wel is een bb en dan niet en terug een bb en weer niet en full auto gaat helemaal niets soms wel maar meeste van de tijd niet weet iemand wat het probleem kan zijn 2 jaar geen probleem en dit weekend ineens wel hoop dat iemand hat weet grtjs
 
Hoi Tim.

Heb je misschien wat meer informatie en kan je wat specifieker zijn.

Is de replica geupgrade of standaard?
Draai je alleen met 7.4 of ook met 11,1v?

Draait de motor wel? Maar komt er geen bb uit? En bij full auto, draait de motor überhaupt?

Mvg
 
Ja srry hoor ja er komen bb uit en ful auto gaat niet maar na een paar keer single gaat hij soms wel ful auto
En ik kan 1 bb schieten dan wil ik nog eens schieten maar doet hij niks en doe ik het nog eens en dan wel is op en af en soms doe die het wel goed maar soms en in het begin was het met 11.1v maar nu al 1j met 7.4v en is origineel nog ja ben een beginner
 
Hoeveel skirms heeft je replica al meegemaakt?

Als je replica nog helemaal standaard is en al een 15 a 20 skirms heeft gehad met een 11,1V lipo.
Dan acht ik de kans zeer groot dat je trigger contacts aan hun eind zijn gekomen.
Dit verklaart het slechte reageren op je trekker namelijk volledig.

Mvg
 
  • Leuk
Waarderingen: ICuThiNk81
Morning!
Ik moest je berichtje een paar keer lezen om nou goed te begrijpen wat je bedoelt.
Leestekens <3

Anyhow, o.a. Dutch Stockhouse in Den Haag en Com-Bat in Geldermalsen doen naast verkoop ook reparatie.
Ik heb net als @Twinfromhell wel het idee dat het aan je contacten zou kunnen liggen.
Maar, als je replica nog geheel standaard is en je er eigenlijk niet aan knutselt is dat wel gek. Kabeltjes zitten er allemaal goed in? Geen kabelbreuk in je stock ofzo?
 
Ja er is niks aan gedaan ja daar zal ik eens naar zien michien met altijd uit te schuiven ja ik laat je iets weten als ik iets vind en nog eens merci voor de info
 
@MauriceV92 Com-bat neemt sinds kort geen replica's meer in voor reparatie. Alleen als ze het ter plaatse kunnen repareren doen ze het.
Ikzelf sluit mij aan bij de rest van wat waarschijnlijk het euvel is.
 
Morning!
Ik moest je berichtje een paar keer lezen om nou goed te begrijpen wat je bedoelt.
Leestekens <3

Anyhow, o.a. Dutch Stockhouse in Den Haag en Com-Bat in Geldermalsen doen naast verkoop ook reparatie.
Ik heb net als @Twinfromhell wel het idee dat het aan je contacten zou kunnen liggen.
Maar, als je replica nog geheel standaard is en je er eigenlijk niet aan knutselt is dat wel gek. Kabeltjes zitten er allemaal goed in? Geen kabelbreuk in je stock ofzo?
 
Zeg ik heb hem uit een gehaald na gegeken alles inorde steek hem terug in elkaar en werkt perfect raar snap er niks meer van nu