Molle leg platform gezocht

Metratise

Member
20 sep 2019
15
0
Trophies
1
Goedemorgen Iedereen,

Ik ben opzoek naar een compacte leg platform waarop ik een warrior universeel pistool holster op kan zetten.
Nu zijn er online verschillende platformen te vinden alleen deze zit al een holster bij of is via een bepaald mounting systeem te monteren. Maar omdat mijn holster via molle moet worden vast gezet zou dit volgens mij niet kunnen.

Nu vroeg ik me af hoe jullie dit doen en of jullie suggesties hebben voor mij.

alvast bedankt!
 
ik heb zelf een tijdje een invader gear MKII gebruikt voor een paar magazijnen op mijn dijbeen. Beviel goed. Lijkt me dat je een holster via molle ook kunt plaatsen.

Plaatje:
51fJiOs5zXL._SL1280_.jpg
 
Ik wil de post niet kapen, maar zijn er mensen die zon leg holster echt fijn vinden skirmen?
 
Ik wil de post niet kapen, maar zijn er mensen die zon leg holster echt fijn vinden skirmen?

Ik vind het zelf wel fijn spelen in combinatie met een battle belt zodat je meer ruimte aan je riem hebt en je kan er ook gemakkelijk bij maar dat is wat ik persoonlijk vindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
ik heb zelf een tijdje een invader gear MKII gebruikt voor een paar magazijnen op mijn dijbeen. Beviel goed. Lijkt me dat je een holster via molle ook kunt plaatsen.

Plaatje:
51fJiOs5zXL._SL1280_.jpg
Ik heb hem geprobeerd maar de platform is de groot en wil iets compacter
 
Je zou ook kunnen kijken naar een lowrider holster voor je pistol. Zo’n WAS holster zit namelijk vrij hoog waardoor je pistol idd heel ongelukkig kan komen te zitten tov jezelf en/of je andere gear.

nadeel van zo’n beenplaat is dat je het eigenlijk heel de dag “meesleept” als je je spullen zoveel mogelijk op/om je middel houd zit het eigenlijk het minst in de weg en kost het het minste energie om het mee te nemen...

Kan je verder helaas niet verder helpen als de reeds gegeven opties.
 
  • Leuk
Waarderingen: Metratise
Bij de meeste airsoft shops kun je als je gaat zoeken wel bij molle droplegs uitkomen. Zijn verscheidene merken.
Ik heb zelf een cytak droplegholster maar vindt het heerlijk spelen. Je bent je ervan bewust dat hij er zit maar hinderlijk vindt ik het niet.