Nieuwsgierig naar Airsoft

Aljen

New Member
20 okt 2019
3
1
Trophies
2
Hallo mensen,

Mijn naam is Aljen, ik ben 24 jaar oud en kom uit Groningen.

Onlangs ben ik naar het game event Dreamhack Rotterdam geweest. Hier heb ik voor het eerst met een Airsoft wapen geschoten op oefen targets en hierna mochten wij 4 vs 4 spelen in SpeedQB. Dit potje duurde helaas maar een paar minuten.

Wat ik wel weet is dat het mij super leuk lijkt om meer in dit wereldje betrokken te raken. Zelf heb ik al een beetje research gedaan naar ook andere vormen van Airsoft. Skirmen lijkt mij dan ook erg leuk.

Nu alleen de vraag, hoe raak ik wat betrokken in dit wereldje? De handleiding van Maffo heb ik wel wat doorgelezen en daar komt eigenlijks in voren dat het het makkelijkste is om geïntroduceerd te worden door een meer ervaren speler.

Bij deze is dus de vraag, Lijkt het iemand leuk om contact met mij op te nemen en mij wat wegwijs te maken in de wereld van Airsoft? Ik beschik over een auto, dus afstand is opzich niet een probleem maar misschien is het wel handig om iemand te zoeken die iets noordelijker van Nederland woont.

Bedankt voor de aandacht en tips en trick voor beginners zijn altijd welkom!
 
Welkom en fijn dat je je al zo hebt ingelezen. Enige mierenneuk puntje = airsoft replica ipv airsoftw***'n.

Verder zijn airsofter een sociaal clubje en laag drempelig voor nieuwe spelers. Dus schroom niet om je gewoon in te schrijven voor een evenement waar huurkits beschikbaar zijn. Dan Komt het vast goed.

In munnikenzijl zit een locatie welke voor jouw goed te doen is kwa afstand. Echter hebben die dacht ik geen huurkits.

Veel plezier in deze sport!
 
  • Leuk
Waarderingen: Aljen
Bedankt voor de headsup ^^

Ik zal er eens naar gaan kijken!
 
Hallo leuk om te lezen dat je in het wereldje wilt stappen. 17 november is er de airsoft beurs in Geldermalsen...wel een stukkie karren va Groningen maar je kunt jezelf daar wel misschien een beetje oriënteren in wat je wilt. Bijvoorbeeld welk soort/type replica of loadout. Als je gaat vergeet de Russische stand niet te bezoeken.....is tenslotte wel de mooiste hahaha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aljen
Hoi, Welkom. En in Munnikezijl verhuren ze replica's. Tenminste twee weken geleden nog wel!