Nieuw!

mathijs

Member
2 okt 2019
8
2
Trophies
3
Hallo iedereen, ik ben mathijs ik ben 21 jaar en kom uit alkmaar.

VOG is verzonden dus kan ik binnenkort mijn eerste replica gaan aanschaffen.

Als iemand tips heeft stuur mijn een bericht. ik stel dit enorm op prijs.
 
Welkom!

Iedereen kan tips geven, maar goede tips zijn wel van een aantal dingen afhankelijk. Bijvoorbeeld hoe je denkt te gaan spelen (veel rennen of vooral veel schieten) en wat je budget is.
Ik ben zelf ook nog niet lang bezig en mijn tip is vooral koop een replica van een bekend goed merk. Deze merken kun je vinden in de beginnershandleiding, geschreven door Maffo en hier te vinden:
https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/maffos-beginners-handleiding-tot-airsoft.3471/
Daarnaast, accepteer dat geen enkele replica nieuw uit de doos schiet zoals een upgraded replica van je tegenstander.
Om je een idee te geven, wij spelen in een groepje van 4 en hebben allemaal een andere replica aangeschaft om te beginnen:
- Specna Arms Edge-11 (€205,-)
- G&G CM16 SR L (€249,-)
- G&G ARP556 (€315,-)
- VFC Avalon Saber SD (€480,-)
Nogmaals, neem vooral de beginnershandleiding goed door, en ga kijken naar wat je mooi vind. Van de merken die erin benoemd staan weet je in ieder geval wat je kan verwachten.

Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeffrey1987
Welkom,
Zoals hierboven al aangegeven is de handleiding een goed begin om door te nemen. En andere adviezen zijn vooral de kans nemen om je replica daadwerkelijk vast te houden ipv via internet te bestellen. Iets kan prachtig zijn op het internet maar in realiteit niet lekker in de hand liggen. Neem ook de tijd voor je gear. Eveneens passen en meten en kijken waar je voorkeuren liggen. Begin niet te moeilijk, misschien een basis vest om te kijken of het je bevalt en je kunt vaststellen waar je je gear wilt hebben.
Heel veel succes!!
 
Welkom op het forum en in de wondere wereld van het airsoften
 
welkom op het forum! Ja ik kan alleen maar beamen dat de beginnershandleiding een goede start is, al ben ik misschien een beetje biased ;). Kijk vooral ook naar een ak, voor de prijs van een degelijke m4 heb je vaak een betere ak, specna arms edge daargelaten.