Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Van de week een Planet Eclipse padded jersey binnen gekregen. Gekocht met de reden om mijn ops vest achterwege te laten want werdt gek van dat ding op den duur qua bewegingsvrijheid en dan heb ik er geen platen whatsoever inzitten. Maar wou ook niet alleen maar met een bdu het veld in. Speel nu vooral CQB dus gebruik veelal een battle belt maar wil de boel nog aanpassen en een nieuwe battle belt en harnas van Templar gear gaan bestellen om een outdoorgear te creeeren.
 

Bijlagen

  • 5DDDC04D-1A29-4066-AEF2-2225DB8F0BAD.jpeg
    5DDDC04D-1A29-4066-AEF2-2225DB8F0BAD.jpeg
    555,8 KB · Weergaven: 307
Souvenirs van mn Japan vakantie:

Tokyo Marui M4 cqbr gbbr
YicFWox.jpg


Airsoft Artisan Surefire flashider en Warden blast diffusor
SizzOMO.jpg


Western Arms Kimber 1911LAPD Metro custom met flashlight
U6IfZKh.jpg


Western Arms Beretta M9 met compensator
Mu06aqu.jpg


Tanaka Works S&W M&P R8 revolver
1Vx7WxU.jpg
 
SmartSelect_20190923-201245_Photos.jpg
Eind vorige week mijn eerste replica ontvangen, deze Specna Arms E-11. Gelijk extra mags meebesteld, ik kan nu 7 midcaps meenemen. Daarnaast nog wat klein spul zoals bag, sling, pouches, BBs, batterij en vergeet vast nog wat. Tevens viel ook een red dot van Wish op de mat.

Gelijk volgende "issue": gelijk barrel, bucking en nub vervangen, of eerst een game mee spelen. Meningen zijn welkom.
 
Precies wat strelok zegt, ga eerst spelen tot er iets stuk gaat of tot je echt hebt van "damn die trigger response zou ik wel wat beter willen", "hmm mijn groupings mogen wel wat beter" of "hmm ik heb het idee dat de hop op mijn .28 bb's wel wat beter mag"
 
Bekijk bijlage 2712 Eind vorige week mijn eerste replica ontvangen, deze Specna Arms E-11. Gelijk extra mags meebesteld, ik kan nu 7 midcaps meenemen. Daarnaast nog wat klein spul zoals bag, sling, pouches, BBs, batterij en vergeet vast nog wat. Tevens viel ook een red dot van Wish op de mat.

Gelijk volgende "issue": gelijk barrel, bucking en nub vervangen, of eerst een game mee spelen. Meningen zijn welkom.
Zeker geen verkeerde replica om mee te beginnen.
Voor upgrades zou ik zoals hier boven al werdt verteld eerst laten totdat je 2 a 3x ermee hebt gespeeld.
Daarna kan je zien wat je wilt upgraden .
 
  • Leuk
Waarderingen: Knoopje413